Gå til innhold

Download stopper bare plutselig!

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har en bærbar, som jeg har sjekka for virus med norton, avg, og et annet jeg ikke husker, de finner ingen virus, men når jeg skal laste ned noe fra nettet (firefox, ie, opera) stopper det bare plutselig helt uten videre :cry: vet ikke hav dette skyldes, noen som har samme problemet eller eventualt har hatt det og fikset? eller noen som bare har forslag? trenger svar fortest mulig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

jeg har en bærbar, som jeg har sjekka for virus med norton, avg, og et annet jeg ikke husker, de finner ingen virus, men når jeg skal laste ned noe fra nettet (firefox, ie, opera) stopper det bare plutselig helt uten videre  :cry:  vet ikke hav dette skyldes, noen som har samme problemet eller eventualt har hatt det og fikset? eller noen som bare har forslag? trenger svar fortest mulig  :)

9006395[/snapback]

Jeg regner med at det enten er en brannmur som blokkerer eller nettverket som svikter. Det finnes også noen som har ustabilt nettverk.

Desto mer du forklarer, desto mer kan man hjelpe.

Lenke til kommentar
vel, har prøvd og ta ned alt av brannmur,  og det er ikke ustabilt nettverk, ganske ufårståelig prob

9007971[/snapback]

Åssent antivirusprogram bruker du? Det kan muligens hjelpe å deaktivere det, for å sjekke om det vil være til hjelp.

Men hvordan vet du at nettet er stabilt da? Sjekket med andre maskiner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...