Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei. Sitter her nå og ser på Mess-TV. Det første jeg legger merke til er at de har konkurranse; Seerne skal sende inn hvilket land flagget i bakgrunn hører til. En ser med EN gang at dette er Irak's flagg. Men likevell så popper det bare opp dumme svar som Pakistan, Oman, Danmark, Israel etc. Er helt sikker på at Mess-TV moderatorene holder tilbake de som har svart riktig for å få flere svar inn. Norges befolkning kan ikke være så dumme! Har de lov til dette? Bør TV-Norge få en smack på pungen? Endret 24. oktober 2019 av Uderzo gjenopprettet innlegg Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Norges befolkning kan ikke være så dumme! De som sitter og ser på ting som Mess TV er da ikke akkurat kremen av befolkningen (for å si det ekstremt mildt). Har de lov til dette? Bør TV-Norge få en smack på pungen? Det er ikke noe bevis mot dem; de er uskyldige. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selv om de som sitter og ser på mess-tv ikke akkurat er kremen av brukere, som xNINJA så fint illustrerte det, ville jeg nå tro at minst en av dem burde greie det. Og det er da ikke umulig at svar sensureres nei. Jeg ville tro det er en stor sannsynlighet for dette faktisk. For selv mess-tv-seere har vel hørt om Wikipedia og dermed burde greie slikt hvis de har en datamaskin i nærheten. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sånn har det vært hver dag i flere år. "Jøsses, idag var det dårlig pågang! Bare 10 sekunder igjen av sending nå! ÅDERJA RIKTIG SVAR" Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) "Surfet" gjennom kanalene igår tror jeg. Kom selvfølgelig over Mess TV (eller noe som lignet), en homse lignende person sitter der og babler. "Ahh, baarrrr *kremt* hvor mange objekter (nei, ikke det), hvor mange arealer ser dere på denne tegningen? Herregud, alle ser jo at det er 5. Det er 5 firkanter, men alle svarene som stod på skjermen var 2 og 3. Begynte å lure med en gang, er folk såpass dumme? Noen svarte t.o.m 16 og 15... Er stor sjanse for at flere så det, noen som husker det? "Kom igjen folkens, send inn svaret ditt nå! Det er lettere enn du tror!!11!" Idiot... Her har dere tegningen , jævla programmer (Sol mob chat, Mess TV, Razor chat) hvor mange finnes det egentlig? ... Endret 5. juli 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er vel faktisk 9 firkanter på det bildet, du kan jo slå sammen firkanter så får du en helt ny firkant. Det at det riktige svaret ikke kommer med en gang er fordi det er så mange som sender inn svaret sitt samtidig, de hopper ganske skjeldent i lista, så de kan vise opp til 10 min på enkelte konkurranser med bare gamle svar. F.eks hvis homsefyren kommer med et hint som avslører alt, da kan det ta 10 min før svaret kommer, siden den går igjennom alle svar som kommer FØR det hintet kom. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 "Surfet" gjennom kanalene igår tror jeg. Kom selvfølgelig over Mess TV (eller noe som lignet), en homse lignende person sitter der og babler. "Ahh, baarrrr *kremt* 9008332[/snapback] Hva er en homselignende person? Hvilke trekk er det som minner om å være homofil? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva er en homselignende person? Hvilke trekk er det som minner om å være homofil? 9009217[/snapback] Han ene fyren på Mess-TV er så homseliknende det går an. Oppfører seg omtrent som en fjortissjente. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Anbefaler å se om liknende programmer Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Han ene fyren på Mess-TV er så homseliknende det går an. Oppfører seg omtrent som en fjortissjente. 9009231[/snapback] Her har vi han: http://youtube.com/watch?v=53fuJqU_jwQ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er veldig sikker på at de sensurerer de riktige svarene ja. For omtrent ett år siden overnattet jeg hos en venn, og vi så på Mess-TV på morgenen. Det var en konkurranse der de skulle fram til et land. Kompisen min sendte inn riktig svar omtrent med en gang, men det var de ukorekte svarene som kom opp. Spørsmålet var så enkelt og ledetrådene var så innlysende at det ikke var tvil om at de sensurerte. Kanskje publikumet deres ikke er så smarte, men de må skjønne såpass. Og det verste var at 30 sekunder før sendingen var slutt poppet det plutselig mange riktige svar opp! Men btw, en jeg kjenner vant flere tusen kroner på en sånn konkuranse på Mess-TV. Så man kan faktisk ha flaks også. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er veldig sikker på at de sensurerer de riktige svarene ja. For omtrent ett år siden overnattet jeg hos en venn, og vi så på Mess-TV på morgenen. Det var en konkurranse der de skulle fram til et land. Kompisen min sendte inn riktig svar omtrent med en gang, men det var de ukorekte svarene som kom opp. Spørsmålet var så enkelt og ledetrådene var så innlysende at det ikke var tvil om at de sensurerte. Kanskje publikumet deres ikke er så smarte, men de må skjønne såpass. Og det verste var at 30 sekunder før sendingen var slutt poppet det plutselig mange riktige svar opp! Men btw, en jeg kjenner vant flere tusen kroner på en sånn konkuranse på Mess-TV. Så man kan faktisk ha flaks også. 9011984[/snapback] Han ble sikkert betalt for å si det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nå må dere ikke helt glemme at det faktisk er utrolig mange meldinger som kommer inn til Mess-TV i løpet av en natt også. 20 minutters kø er ikke uvanlig. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 De som sitter og ser på ting som Mess TV er da ikke akkurat kremen av befolkningen (for å si det ekstremt mildt).9006368[/snapback] word Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 begynner å bli smålig lei av klage tråder om mess tv så og si hver bidige dag.. Mod sletter alle andre tråder men lar disse bli.. Er det mulig.. Ja mess tv og sonen og alle liknende programmer er dritt. drit i å se på det da, eller hold kjeft og bump heller en gammel tråd fordi det er nok av dem! Isteden for å forsøple forumet med nye "å jeg hater mess tv" tråder! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 De sensurer riktige svar ja. 9006369[/snapback] Yep. Sendte inn riktig svar med en gang konkuransen startet første gang jeg prøvde. Og 2 sec før konkuransen er ferdig så kommer det plutselig riktig svar. Og konkuransen var utrolig lett så alle burde klart den, men kom bare dumme svar. Som sagt: Mess-TV SUGER! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hva med sonen da, noe tess det eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå