Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heisann Jeg får bare skrive det ut sånn som det er da. Jeg er ihvertfall i en ganske kjip situasjon... ganske forvirrendes også. Men iallefall, det har seg sånn at jeg er kjempe glad i ei jente som er venninen til Ex'en min. Vi har kjent hverandre lenge og vi har alltid snakket mye sammen om alt og ingen ting selv når jeg var sammen med venninen hennes. Og nå senere når både hun og jeg har vært singel så har det bare blitt mer og mer snakking og virker som om vi blir mer og mer "knyttet" til hverandre. (Vanskelig å forklare) Men så har det seg sånn at det virker jo som om hun liker meg også :/ hun har flørtet litt tilbake og gitt forskjellige hint, men så har vi også en veldig spesiell intern humor. Så det er ikke lett å skille fra om det da bare er tull eller om da hun også tror jeg bare kødder. Men vi har hatt lange samtaler til langt utpå morningen, så jeg liker jo å tro at det kan ligge litt mer bak det. Men jeg har en sterk følelse at jeg har havna i vennesonen! Og jeg har IKKE lyst å miste henne som venn, men jeg har ihvertfall ikke lyst til å la sjansen gå fra meg heller. What to do? xD Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 klin med hu get over it hehe Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Prøv å bli mer intim med henne. Mer kroppskontakt osv. og eskaler etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå