Gå til innhold

Black button - Hva ville du gjort?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan man trykke på knappen 2 ganger og få 20 mil :dribble:

10 ganger? ... :devil:

 

 

 

 

 

 

Hvis jeg vet jeg får fortsette livet med de 10 millionene "no strings atatched" ... Ja!

 

Men man blir jo gåendes resten av livet og vite at en eller annen person er død pga deg.

Mot det ene livet man tar kan man jo love seg selv å redde f.eks. 10 andre liv...

Lenke til kommentar

For dere som svarer ja, så dere filmen? Da tenker jeg spesielt på siste replikk. Dere tenker kanskje "Æsj, det er bare 1 liv".

 

Men så viser det seg at noen andre tenkte det om deg. Hva hadde du følt om noen andre bestemte seg for å drepe _deg_ for 10 mill? Ville du sagt at det var greit? Ville dere latt de drepe deg slik at de kunne fått 10 mill?

 

Hvis du ikke synes det er greit at du dør slik at noen andre blir rik, hvorfor skal det da være greit at noen andre dør slik at du blir rik?

Lenke til kommentar
Jeg ville ikke ha trykket for noe som helst, ikke om han tilbød meg evig lykke og evig fred på jorda. Jeg ville tatt nøkkelen og forlatt med en gang.

 

Btw. Vi fikk faktisk nesten samme spørsmål på skolen en gang: Ville du drept din beste venn i bytte mot evig fred og frihet på jorda?  :roll:

9014908[/snapback]

Oooh.. Der blir du jo sett på som en drittsekk uansett hva du velger :cry:

Lenke til kommentar
Ser det er flere som ikke ville ha trykket her. Jeg tenker som så at jeg kunne brukt de 10 millionene på å redde mennesker. Da kunne jeg ha ofra ett menneske. A little evil for the greater good :ph34r:

9015509[/snapback]

 

Og hvis den ene personen som ble ofra var moren din, brioren din, eller en bestevenn som du har kjent omtrent hele livet. Ville du fortsatt gjort det?

Lenke til kommentar
Ser det er flere som ikke ville ha trykket her. Jeg tenker som så at jeg kunne brukt de 10 millionene på å redde mennesker. Da kunne jeg ha ofra ett menneske. A little evil for the greater good :ph34r:

9015509[/snapback]

 

Og hvis den ene personen som ble ofra var moren din, brioren din, eller en bestevenn som du har kjent omtrent hele livet. Ville du fortsatt gjort det?

9016409[/snapback]

 

Nå fikk han ikke vite hvem det var da, og nei, ingen ville gjort det hvis de kjente vedkommende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...