The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 "The button is bad" Det tenker jeg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan man trykke på knappen 2 ganger og få 20 mil 10 ganger? ... Hvis jeg vet jeg får fortsette livet med de 10 millionene "no strings atatched" ... Ja! Men man blir jo gåendes resten av livet og vite at en eller annen person er død pga deg. Mot det ene livet man tar kan man jo love seg selv å redde f.eks. 10 andre liv... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 For dere som svarer ja, så dere filmen? Da tenker jeg spesielt på siste replikk. Dere tenker kanskje "Æsj, det er bare 1 liv". Men så viser det seg at noen andre tenkte det om deg. Hva hadde du følt om noen andre bestemte seg for å drepe _deg_ for 10 mill? Ville du sagt at det var greit? Ville dere latt de drepe deg slik at de kunne fått 10 mill? Hvis du ikke synes det er greit at du dør slik at noen andre blir rik, hvorfor skal det da være greit at noen andre dør slik at du blir rik? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis jeg kunne ha fått valgt ut hvem det var som skulle dø, så ja. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ville ikke gjort det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nå vet vi jo at vi ikke må trykke! Yay! Men jeg tror jeg hadde forventet Tande-P, som noen sa tidligere her. Shabby opplegg. Bra film. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du vet jo ikke hvem som blir drept da, det kan være moren din du dreper når du trykker på knappen. Btw jeg hadde ikke trykket på knappen selvom jeg hadde fått en milliard. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du vet jo ikke hvem som blir drept da, det kan være moren din du dreper når du trykker på knappen. Btw jeg hadde ikke trykket på knappen selvom jeg hadde fått en milliard. 9013729[/snapback] Sjangsen er bare 1:650000000 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Man hadde fortsatt måtte levd med at man hadde drept et menneske. Det er ikke noe jeg kunne levet med. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Slenger meg på det Midi skriver her. Jeg er et samvittighetsfullt menneske, og takler ikke sånt. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 tror jeg KUNNE ha trykket. 60'000'000kr kunne ha reddet livet til mange og vært igjen mye til meg Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Til alle som ville trykket: Men hvem er vi til å sette prislapp på et menneske? Hvem er vi til å bestemme hvem som skal dø og hvem som skal få leve? Uansett hvor mange du kunne hjulpet med de pengene. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville ikke ha trykket for noe som helst, ikke om han tilbød meg evig lykke og evig fred på jorda. Jeg ville tatt nøkkelen og forlatt med en gang. Btw. Vi fikk faktisk nesten samme spørsmål på skolen en gang: Ville du drept din beste venn i bytte mot evig fred og frihet på jorda? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville ikke ha trykket for noe som helst, ikke om han tilbød meg evig lykke og evig fred på jorda. Jeg ville tatt nøkkelen og forlatt med en gang. Btw. Vi fikk faktisk nesten samme spørsmål på skolen en gang: Ville du drept din beste venn i bytte mot evig fred og frihet på jorda? 9014908[/snapback] Oooh.. Der blir du jo sett på som en drittsekk uansett hva du velger Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville tatt nøkkelen. Hadde vært alt for redd for at det kunne bli meg. Paranoid, I am. 9006214[/snapback] Samme her, tanken over at det er like stor sjanse for at det kunne blitt meg eller noen jeg er glad i, hadde nok tatt knekken på meg ja. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ser det er flere som ikke ville ha trykket her. Jeg tenker som så at jeg kunne brukt de 10 millionene på å redde mennesker. Da kunne jeg ha ofra ett menneske. A little evil for the greater good Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ser det er flere som ikke ville ha trykket her. Jeg tenker som så at jeg kunne brukt de 10 millionene på å redde mennesker. Da kunne jeg ha ofra ett menneske. A little evil for the greater good 9015509[/snapback] Og hvis den ene personen som ble ofra var moren din, brioren din, eller en bestevenn som du har kjent omtrent hele livet. Ville du fortsatt gjort det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ser det er flere som ikke ville ha trykket her. Jeg tenker som så at jeg kunne brukt de 10 millionene på å redde mennesker. Da kunne jeg ha ofra ett menneske. A little evil for the greater good 9015509[/snapback] Og hvis den ene personen som ble ofra var moren din, brioren din, eller en bestevenn som du har kjent omtrent hele livet. Ville du fortsatt gjort det? 9016409[/snapback] Nå fikk han ikke vite hvem det var da, og nei, ingen ville gjort det hvis de kjente vedkommende. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg ville trykket, uten betenkningstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå