Wackee Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Eg leiter etter ein veldig stille harddisk til den stasjonære PC min, og lurte på om nokon kunne anbefalle noko?! Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Samsung har som regel meget stille harddisker. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Samsung ville nok blitt mitt valg ja. Du kan også bruke en 2.5" harddisk. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Har hørt gode ting om Seagate Baracuda også, at det skal vera noko av det beste, kva seier de om det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Seagate Baracude er vel ikke av den mest stille sorten. Men er vel egentlig ganske stille Den har iallefall et lavere støynivå enn WD Caviar-serien... OT: PCen min lagde en skummel lyd Endret 5. juli 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ein spess samsung modell som anbefalles da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 jeg kjøpte en 320gb hitachi med 16mb cash her omdagen.. jeg ble veldig overraska over hvor stille den var idle.. den knatrer litt ellers. men jeg er overbevist om at det er den mest stillegående hardisken jeg har.. har 2 samsunger, de vibrerer veldig mye.. Lenke til kommentar
kjbu Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjøp Samsung. Monter deretter harddisken i brønnen til en CD-ROM og heng den i 4 strikker som du kjøper i en gardin-butikk (slike strikker som brukes i klær etc). Stillere system enn det får du ikke fatt i Har bygget noen slike systemer og de er lydløse Mvh Kjetil Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjøp Samsung. Monter deretter harddisken i brønnen til en CD-ROM og heng den i 4 strikker som du kjøper i en gardin-butikk (slike strikker som brukes i klær etc). Stillere system enn det får du ikke fatt i Har bygget noen slike systemer og de er lydløse Mvh Kjetil 9006500[/snapback] er det ikke lettere å bare kjøpe en harddisk som ikke vibrerer da?! selv bruker jeg strikk fra norli i harddisk brønnen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 en Solid State Disk høres ut som det er tingen for deg, synd det er så dyrt Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Enig. Vil ha Jeg har en 120GB Samsung disk. Litt gammel, men har enda ikke kommet noe lyd fra den. Er veldig veldig fornoyd med Samsung disker. Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Samsung 2,5" spinnpoint m80 160 gb er den roligste jeg har vært borti. Står en rett ved øret mitt nå, og den kan jeg ikke høre selv om pcen står oppå skrivebordet uten sidedekslene på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå