kebaberdigg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) øøøøøøøøøøø Endret 22. juli 2007 av kebaberdigg Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjenner at en kjøleribbe på hovedkortet mitt blir veldig varm vet ikke hvor varm, men jeg brenner meg hvis jeg tar på den mer en 2-3 sekunder kan sikkert grille pølser på den også Uansett en kammerat syntes jeg burde kjøpe en chipset kjøler jeg gjorde det en zalman chipset kjøler, men så dum som jeg er er jeg ikke engang sikker på om det er chipsete ? Bilde av den varme kjøleribba som jeg også lurer på om er chipsete ? http://img227.imageshack.us/img227/1641/jjjjjmm6.jpg Ps : Hvilket program kan jeg se den temperaturen emd ? har everest speedfan og sånn men de viser bare gpu, cpu og noen andre jeg ikke vet hva er, men ingen viser over 40 Celsius og den kjøleribba på kortet mitt er minst 70 grader eller noe jeg brenner meg på den !! Beklager virkelig får den dårlige nybegynnernorsken min...og grammatikken. 9006048[/snapback] stemmer under der sitter nb (northbridgen).. ville vel ha valgt en kjøleløsning med aktiv vifte hvis jeg var deg.. slet litt med samme på det gamle systemet.. Tror hoved kortet må støtte og ha tempsensor der hvis du skal kunne lese det av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå