Moggidoggi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har sett bilder tatt med et fisheye objektiv, og synes den vide synsvinkelen er spennende å bruke. Men i hvilke situasjoner er det man virkelig bruker et slikt objektiv? Ser at skateentusiaster og liknende bruker slike objektiver til å fange øyeblikket, men er det også andre situasjoner man kunne brukt et slikt objektiv? Viss man har erfaringer og bilder tatt med et fisheye objektiv hadde jeg vært interessert i at de ble postet her Endret 4. juli 2007 av Moggidoggi Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Du kan jo bruke det til noe slik https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...089&hl=+fisheye Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 haha, det er ganske merkelih hvordan perspektivet blir, på bildet vedlagt første post i den tråden ser jo personen flat ut! Lenke til kommentar
Moggidoggi Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe! Synes denne effekten er rå! Man kan leke seg med et slikt objektiv, og ta nye utradisjonelle bilder Tror nesten jeg må prøve et slikt objektiv på min D80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå