litenfyr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hva er det mulig og få en amd sempron 2800 opp i? har klart 2,2 ghz men da var det ustabilt. det står på 2023 mhz nå. er det noen som har fått det opp høyt og mens det er stabilt? er det en bra "overklokking's" prosessor? litenfyr Lenke til kommentar
Hawkwind Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hva er det mulig og få en amd sempron 2800 opp i? har klart 2,2 ghz men da var det ustabilt. det står på 2023 mhz nå. er det noen som har fått det opp høyt og mens det er stabilt? er det en bra "overklokking's" prosessor? litenfyr 9005570[/snapback] Om dette er en socket 754, så hadde en slik en for et par år siden, og den stoppet også opp på rundt omkring 2020 mhz et sted stabilt. Litt bedre kjøling (dvs. annen kjøleribbe og -vifte enn hva som fulgte med CPU) og litt mer volt til cpu kunne muligens fått den opp et par hakk til; i mitt tilfelle mistenker jeg dog at et litt billig hovedkort også var en flaskehals. Selv syntes jeg den var en bra ok overklokker, 25% økning i ytelse uten å gjøre annet enn å trikse litt i BIOS er slett ikke ueffent. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har en Sempron 2800+ gående på 2,2 GHz til daglig. Max klokk er 2,5 GHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå