Gå til innhold

Barracuda HP-1 gaming headset/Razer Barracuda AC-1

Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer da på og kjøpe meg nytt lydkort og headset. Fra før av sitter jeg med Sennheiser pc 150 og integrert lydkort(soundmaxsurr)

Greia er det at jeg har veldig lyst på

Barracuda HP-1 gaming headset og Razer Barracuda AC-1 lydkort.

Er det noen som har dette? og kan gi meg erfaringer?

Anbefales det å kjøpe?

Veldig mange som har forskjellige meninger, noen sier det er skjit dårlig andre sier det er dritbra.

*EDIT*

SKAL BRUKES TIL GAMING(counter-strike:source)

Endret av jan__
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok du skal holde deg langt unna Barracuda, den har ihvertfall blitt kraftig slaktet på razerblueprints og på forumet her. Razer burde nok holde seg til det de kan; lage konge gamingmuser med buggy drivere.

9010605[/snapback]

når du er innepå det! hvilken razer mus burde jeg kjøpe? :>

buggydrivere?

Lenke til kommentar
Tror nok du skal holde deg langt unna Barracuda, den har ihvertfall blitt kraftig slaktet på razerblueprints og på forumet her. Razer burde nok holde seg til det de kan; lage konge gamingmuser med buggy drivere.

9010605[/snapback]

når du er innepå det! hvilken razer mus burde jeg kjøpe? :>

buggydrivere?

9011410[/snapback]

Jeg har både Razer Barracuda AC-1 og HP-1. Hvis du har tenkt å bruke dette til ren gaming på en XP maskin er det sikkert greit nok. Musikk er bare helt latterlig dårlig på Razer sine hodetelefoner.

Mic'en er heller ikke noe å skryte av.

Beta drivere til Vista er akkurat sluppet, og har en del problemer etter det jeg har har lest på Razerblueprints forumet.

Jeg har kjøpt både nytt lydkort og hodetelefoner. Razer sine produkter går i søpla.

Mitt råd: Hold deg unna

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har bare headset'et, men kan ikke si annet enn at det er elendig. Jeg har et par billige fra Sony til 2-300,- og det er ufattelig mye bedre enn det fra Razer. Vil si at de kan brukes om du ikke har noe annet, men det er også alt. Jeg kjøpte mine over nett, men var innom en forhandler for å høre om det kunne være det integrerte lydkortet som var håpløst. Men de hadde enda ikke fått noen bra tilbakemeldinger om headset'et. Og heller ikke om det tilhørende lydkortet for den del.

Endret av puddingen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...