Hansforum Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Frontruta blir ikke helt ren. Det er områder som er grå, og det ser ut som det er et lag med ett eller annet som ikke går helt av, som jeg gjerne skulle fått bort. Hva er det beste middel å bruke for å få den genialt blanke fine frontruta? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 biomicro + fille/tue + krefter/tolmodighet= ren rute Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hvor får man kjøpt det, og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) kjoep saann konsentrat som du heller i spylervesken, funker fett. Men dessverre husker jeg ikke hva den hette ... edit: leif Endret 11. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bruk Microfiber klut beregnet på glass. er det skikkelig ille kan du bruke Autoglym glass polish og polere bort dritten som sitter skikkelig i glasset. Autoglym fast glass tar også en del Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bruk salmiakk, jeg bruker det og det tar alt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 kjoep saann konsentrat som du heller i kjoelevesken, funker fett. Men dessverre husker jeg ikke hva den hette ... 9006363[/snapback] Radiatorrens for å få ren frontrute? Lenke til kommentar
storkers Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 biomicro er en natur basert avfetting som kan kjøpes på enkelte bensinstasjoner. det er den beste avfettingen jeg har prøvd i alle fall (har bukt den i jobb- sammenheng på biler) salmiakk kan vell kansje funke ja(ingen erfaring) autoglym bruker å ha gode produkter men vet bare om lakkrens/polering. er mere skeptisk til kjoleveske konsentrat,dette er jo ren glycol. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takk for info Storkers. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bruk det du bruker når du vasker badet. Speil og glass-rens eller noe. Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er ei slik lita flaske med rosa innhold som man blander 1:100? sammens med spylerveske, det er knall Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er ei slik lita flaske med rosa innhold som man blander 1:100? sammens med spylerveske, det er knall 9009731[/snapback] Akkurat den jeg mente Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og vask INNSIDEN av ruta også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå