Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Personlig skulle jeg ønske den var noen cm større, men det er den ikke. SO? Vil ha hele kjæresten min som tilfredstiller meg, en en stor tiss på en stor idiot 9626544[/snapback] Merkelig enten-eller-situasjon du konstruerer her. Vi finnes vi som har full pakke, og det finnes de som ikke har noe å by på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lutefisk_* Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når dere snakker om penis, snakker dere om at penisen f.eks er 13cm når du har fått ereksjon, eller når den er slapp? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når dere snakker om penis, snakker dere om at penisen f.eks er 13cm når du har fått ereksjon, eller når den er slapp? 9628668[/snapback] Erigert. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lutefisk_* Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det vil si stiv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi finnes vi som har full pakke, og det finnes de som ikke har noe å by på. 9627138[/snapback] Ja, til og med klyse- og bedreviterdelen er med i den fulle pakka der. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Håper inderlig ikke han mener 13 cm når mistemann er slapp Det hadde vært litt av en skue ass Endret 3. oktober 2007 av Hansenx Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det rart hvis en penis er 13cm når den er slapp? Syns ikke det jeg, er jo normalt det hos oss som har en penis som strekker seg langt over gjennomsnittet? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vi finnes vi som har full pakke, og det finnes de som ikke har noe å by på. 9627138[/snapback] Ja, til og med klyse- og bedreviterdelen er med i den fulle pakka der. 9629514[/snapback] Det høres slik ut ja, litt bedre enn oss andre.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha, noen greide visst ikke spise den klumpen med sarkasme. Move on, ikke noe å være bitter for. Jeg var kun i et crappy humør når jeg skrev den der (har jeg vært i hele dag), så om du ikke likte kommentaren så kan du se bort fra den. (Men ja, I r hawt stuff.) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha, noen greide visst ikke spise den klumpen med sarkasme. Move on, ikke noe å være bitter for. Jeg var kun i et crappy humør når jeg skrev den der (har jeg vært i hele dag), så om du ikke likte kommentaren så kan du se bort fra den. (Men ja, I r hawt stuff.) 9630546[/snapback] Hehe, du kan trøste deg med at selvom du er mange år større en meg så har jeg fremdeles større tiss en deg Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hahaha, noen greide visst ikke spise den klumpen med sarkasme. Move on, ikke noe å være bitter for. Jeg var kun i et crappy humør når jeg skrev den der (har jeg vært i hele dag), så om du ikke likte kommentaren så kan du se bort fra den. (Men ja, I r hawt stuff.) 9630546[/snapback] Og vi fortsatte med akkurat samme tonen vi alltid bruker Lenke til kommentar
Gjest Tagliatelle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ingen har nevnt ereksjonen, jeg har hørt at det er hvor hard penis er som teller om kvinnen får orgasme eller ikke. Det sier seg selv, alle kvinner kjøper harde vibratorer, de kjøper ikke slappe gelêklyser. Pressure is pleasure and friction is pain. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Er det rart hvis en penis er 13cm når den er slapp? Syns ikke det jeg, er jo normalt det hos oss som har en penis som strekker seg langt over gjennomsnittet? 9630470[/snapback] Hvor lang penis er i slapp tilstand, sier ikke noe om hvor lang den er i erigert tilstand. Endret 4. oktober 2007 av JoeCamel Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det rart hvis en penis er 13cm når den er slapp? Syns ikke det jeg, er jo normalt det hos oss som har en penis som strekker seg langt over gjennomsnittet? 9630470[/snapback] Hvor lang penis er i slapp tilstand, sier ikke noe om hvor lang den er i erigert tilstand. 9631503[/snapback] Vel, jo. Fordi hvis en slapp penis er målt til 13cm, vil det si at den er over 13cm i erigert tilstand. Ergo, den sier noe om hvor stor den er, bare ikke spesifikk ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Stemmer det ikke, sån grovt sett (pun intended), at jo større den er jo mindre "vokser" den og andre veien? Kan hende jeg roter, men. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ingen har nevnt ereksjonen, jeg har hørt at det er hvor hard penis er som teller om kvinnen får orgasme eller ikke. Det sier seg selv, alle kvinner kjøper harde vibratorer, de kjøper ikke slappe gelêklyser. Pressure is pleasure and friction is pain. 9631467[/snapback] De fleste ereksjoner er vel harde. Er liksom poenget, liksom. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei gutter Jeg har hatt endel partnere opp igjenom, og for å være helt ærlig, JA størrelsen har noen å si, sorry til alle dere andre. Men den behøver aboslutt ikke å være enorm!! Psykisk så er er det opphissende å se en stor flott stiv tiss, men som endel nevner så kan det også være jævlig vondt. Jeg var sammen med en fyr som hadde liten pens en gang, og var utro mot han en gang i fylla. Vi hadde ikke noe bra sexliv i utgangspunktet, også møtte jeg en fyr jeg hadde vrt sammen med før som jeg visste hadde stor pikk. Og da var det det eneste som stod i hodet på meg, å "bli" fylt opp på en måte. Min nåværende kjæreste, som jeg elske over alt på jord, og har ett fantastisk sex liv med, har også veldig veldig liten tiss. Har aldri målt den, men den ligger garantert under gjennomsnittet. Alikevel har jeg aldri hatt så bra sex med han som med noen andre, så..... Og har ikke opplevd stillinger ol, som man ikke kan gjøre. Den kan falle ut noen ganger, men so? Personlig skulle jeg ønske den var noen cm større, men det er den ikke. SO? Vil ha hele kjæresten min som tilfredstiller meg, en en stor tiss på en stor idiot 9626544[/snapback] Så husk gutter: Tilfredsstill damene deres, ellers kan dere regne med de flyr rundt på andre staker. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så Zethyr, du var i et crappy humør... Og gikk inn i en tråd for å snakke shit om de som ikke har stor hattifnatt..? Jah. En skikkelig BOOST på selvtillitten liksom. Stor, nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg