Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig skulle jeg ønske den var noen cm større, men det er den ikke. SO? Vil ha hele kjæresten min som tilfredstiller meg, en en stor tiss på en stor idiot

9626544[/snapback]

Merkelig enten-eller-situasjon du konstruerer her. Vi finnes vi som har full pakke, og det finnes de som ikke har noe å by på.
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Vi finnes vi som har full pakke, og det finnes de som ikke har noe å by på.

9627138[/snapback]

Ja, til og med klyse- og bedreviterdelen er med i den fulle pakka der.

Lenke til kommentar
Hahaha, noen greide visst ikke spise den klumpen med sarkasme. Move on, ikke noe å være bitter for. Jeg var kun i et crappy humør når jeg skrev den der (har jeg vært i hele dag), så om du ikke likte kommentaren så kan du se bort fra den.

 

(Men ja, I r hawt stuff.)

9630546[/snapback]

Hehe, du kan trøste deg med at selvom du er mange år større en meg så har jeg fremdeles større tiss en deg :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hahaha, noen greide visst ikke spise den klumpen med sarkasme. Move on, ikke noe å være bitter for. Jeg var kun i et crappy humør når jeg skrev den der (har jeg vært i hele dag), så om du ikke likte kommentaren så kan du se bort fra den.

 

(Men ja, I r hawt stuff.)

9630546[/snapback]

Og vi fortsatte med akkurat samme tonen vi alltid bruker :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Tagliatelle

Ingen har nevnt ereksjonen, jeg har hørt at det er hvor hard penis er som teller om kvinnen får orgasme eller ikke. Det sier seg selv, alle kvinner kjøper harde vibratorer, de kjøper ikke slappe gelêklyser.

 

Pressure is pleasure and friction is pain.

Lenke til kommentar
Er det rart hvis en penis er 13cm når den er slapp? Syns ikke det jeg, er jo normalt det hos oss som har en penis som strekker seg langt over gjennomsnittet?

9630470[/snapback]

Hvor lang penis er i slapp tilstand, sier ikke noe om hvor lang den er i erigert tilstand.

Endret av JoeCamel
Lenke til kommentar
Er det rart hvis en penis er 13cm når den er slapp? Syns ikke det jeg, er jo normalt det hos oss som har en penis som strekker seg langt over gjennomsnittet?

9630470[/snapback]

Hvor lang penis er i slapp tilstand, sier ikke noe om hvor lang den er i erigert tilstand.

9631503[/snapback]

 

Vel, jo. Fordi hvis en slapp penis er målt til 13cm, vil det si at den er over 13cm i erigert tilstand. Ergo, den sier noe om hvor stor den er, bare ikke spesifikk ^^

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:!:
Lenke til kommentar
Ingen har nevnt ereksjonen, jeg har hørt at det er hvor hard penis er som teller om kvinnen får orgasme eller ikke. Det sier seg selv, alle kvinner kjøper harde vibratorer, de kjøper ikke slappe gelêklyser.

 

Pressure is pleasure and friction is pain.

9631467[/snapback]

De fleste ereksjoner er vel harde. Er liksom poenget, liksom.

Lenke til kommentar
Hei gutter

 

Jeg har hatt endel partnere opp igjenom, og for å være helt ærlig, JA størrelsen har noen å si, sorry til alle dere andre. Men den behøver aboslutt ikke å være enorm!!

 

Psykisk så er er det opphissende å se en stor flott stiv tiss, men som endel nevner så kan det også være jævlig vondt.

 

Jeg var sammen med en fyr som hadde liten pens en gang, og var utro mot han en gang i fylla. Vi hadde ikke noe bra sexliv i utgangspunktet, også møtte jeg en fyr jeg hadde vrt sammen med før som jeg visste hadde stor pikk. Og da var det det eneste som stod i hodet på meg, å "bli" fylt opp på en måte.

 

Min nåværende kjæreste, som jeg elske over alt på jord, og har ett fantastisk sex liv med, har også veldig veldig liten tiss. Har aldri målt den, men den ligger garantert under gjennomsnittet. Alikevel har jeg aldri hatt så bra sex med han som med noen andre, så.....  Og har ikke opplevd stillinger ol, som man ikke kan gjøre. Den kan falle ut noen ganger, men so?

 

Personlig skulle jeg ønske den var noen cm større, men det er den ikke. SO? Vil ha hele kjæresten min som tilfredstiller meg, en en stor tiss på en stor idiot

9626544[/snapback]

 

 

Så husk gutter: Tilfredsstill damene deres, ellers kan dere regne med de flyr rundt på andre staker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...