Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Her ramses det opp gjennomsnittsstørrelser over en lav sko. Som overalt ellers. MEN!

Har noen av dere, noen gang, sett, fått eller hørt en invitasjon til å delta i en penismåle-undersøkelse? Har noen av dere noengang fått målt penis av en offisiell person? Det har ikke jeg.

 

Hvor kommer tallene fra, opprinnelig? Jeg kjenner ingen som har vært med på, eller har fått tilbud om å delta i en slik undersøkelse.

 

Og kommer tallene fra spørreundersøkelser kan du banne på de er feil, da er det mange e-peniser med i målingen.

9478915[/snapback]

 

Hvor mange undersøkelser har du vært med i som måler andre ting? Hvor mange ganger har du vært forsøksperson? Man trenger ikke så mange prosent av befolkning for å finne et gjennomsnitt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo flere folk, jo mer pressist :).

9482751[/snapback]

Man når også et visst punkt hvor man tjener mindre og mindre, prosentvis, på å spørre flere og flere. Det er nemlig slik i undersøkelser at selv om man har mulighet til å spørre 5000 mennesker, så spør man likevel bare 1000, da det ikke er økonomisk forsvarlig i forhold til det man har opplevd som forskjellene mellom en gruppe på 1000 og 5000. Slikt sett er det faktisk en "øvre grense" hvor det ikke har noe å si hvor mange flere man spør, statistikken vil være like "god".

Lenke til kommentar
Her ramses det opp gjennomsnittsstørrelser over en lav sko. Som overalt ellers. MEN!

Har noen av dere, noen gang, sett, fått eller hørt en invitasjon til å delta i en penismåle-undersøkelse? Har noen av dere noengang fått målt penis av en offisiell person? Det har ikke jeg.

 

Hvor kommer tallene fra, opprinnelig? Jeg kjenner ingen som har vært med på, eller har fått tilbud om å delta i en slik undersøkelse.

 

Og kommer tallene fra spørreundersøkelser kan du banne på de er feil, da er det mange e-peniser med i målingen.

9478915[/snapback]

 

Hvor mange undersøkelser har du vært med i som måler andre ting? Hvor mange ganger har du vært forsøksperson? Man trenger ikke så mange prosent av befolkning for å finne et gjennomsnitt.

 

AtW

9481131[/snapback]

En, faktisk. Og kjenner andre som har vært med på forskjellig. :)

 

Poenget mitt er, at jeg har pr. dags dato aldri sett noen referanse til den opprinnelige kilden for gjennomsnittlig penis i Norge. Er det noen som har en link dit?

Lenke til kommentar

Jeg mener på å lest at 13 cm er rundt den normale lengden i denne verden. Selfølgelig så kan du trekke spørsmål når afroamerikanere er velutstyrt og asiater ikke har det samme. Verden er ikke rettferdig. Kos deg med det du har. Tviler på det er så mange som har noe å klage på med penis-størrelse.

Lenke til kommentar
Du orker ikke lese gjennom 32 innlegg (hvor det først nevnes hva gjennomsnittet er), men vi skal orke å gjenta svaret hver gang noen lurer?

9531743[/snapback]

Denne personen her vet hva han snakker om. :) Og svaret på spørsmålet ditt var en post over deg. Du kan no alltids også bruke søke funksjonen. ^^

Lenke til kommentar
Det er vel ikke alle stillinger som er like bra for en med 13 cm? Å puppeknulle blir vel også litt vanskelig?

 

Spør jeg om, siden jeg er på 13-tallet (desimaler er viktig :) ), 26 og jomfru.

9014201[/snapback]

Å puppeknulle ble vanskelig, ja. Var ikke noe suksess. Jeg er 13 og jenta er B80 (eller 80B?).

 

Jeg var full, vi holdt på i 3-4 timer (med selve sexen), hun fikk to orgasmer (en da jeg fingra henne (liten orgasme) og en gang da hun ridde meg (kraftig orgasme)), og jeg fikk ingen...

 

Så konklusjonen er da at man kan ha sex når man er 13 cm *glis*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...