Gjest Guest Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ok ikke så veldig viktig uansett 1 cm fra eller til. Penis vokser individuelt i pubertetsalderen. Normal penisstørrelse hos en utvokst gutt (dvs. 18-20 år) er mellom 10 og 20 cm i stiv tilstand.Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Dette er målt på oversiden av penis, fra mageskinnet til tuppen av penis. Det som jeg lurer på er når de skriver at de er målt på oversiden av penisen, er det ved SIDEN eller OPPFORBI. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Vel jeg har ikke noe målbånd forran meg akkurat nå, men en dames finger er vel ikke 25 cm og ettersom jeg har hørt så klarer hu fint og stimulere seg selv med den.... ? ..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hadde jeg hatt like mye kontroll over penis som en finger så hadde jeg vært en gud i sengen. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hadde jeg hatt like mye kontroll over penis som en finger så hadde jeg vært en gud i sengen. 9334109[/snapback] Hehe, det hadde vært konge Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Høhø, hvis man spør "teller størrelsen?" så er det mange jenter som tenker "neeh, jeg hadde ikke pult noen bare fordi de har godt utstyr". For jenter må man presisere spørsmålet: "Hvis du kunne velge penisstørrelse på en gutt du skulle ha sex med, som alt annet klaffet med, hvor stor penis skulle du ønske at han hadde?". Da klarer de å skyve andre tanker unna og svare oppriktig. Jeg har ikke foretatt noen stor spørreundersøkelse akkurat, men generelt har jeg inntrykk av at de ønsker seg noe som er i overkant av snittet på peniser, men ikke så stort at det gjør vondt. Altså 16-22cm, med proporsjonal tykkelse. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 å lese masse gutter sdiskutere dette her å bare TROr hva jenter synest uten at noen jenter faktisk er med på diskusjonen var utrolig underholdene.. :-p å være jente å ha *fasiten* liksom. *ler* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jenter er forskjellige, så du har neppe noen fasit. Men hva mener du da, helt ærlig? Uten å være overbærende og snill i tilfelle noen med feil størrelse/tykkelse/form på penis skulle bli lei seg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har opplevd å få forskjellige svar på jenter basert på om de var singel eller i forhold, som sier litt om innstillingen om å beskytte partneren. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg har opplevd å få forskjellige svar på jenter basert på om de var singel eller i forhold, som sier litt om innstillingen om å beskytte partneren. 9338624[/snapback] Tja, de aller fleste verdsetter automatisk egenskaper hos en partner som betyr mye for de mer enn de tidligere har gjort, og negative egenskaper blir også mindre negative, betyr ikke man gjør det for å beskytte partneren (spørs vel litt hvordan man ser på det, at folk verdsetter det de selv er gode til høyere kan vel også ses på som en måte å "beksytte seg selv".) AtW Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Poenget er fremdeles der, samme hva motivet bak uttalelsene til damene er. Om 100 tilfeldige menn hadde penetrert dama noen runder mens hun hadde bind for øynene, så tror jeg neppe at man hadde sett en trend som sa at partneren var den beste. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Poenget er fremdeles der, samme hva motivet bak uttalelsene til damene er. Om 100 tilfeldige menn hadde penetrert dama noen runder mens hun hadde bind for øynene, så tror jeg neppe at man hadde sett en trend som sa at partneren var den beste. 9338822[/snapback] Selvsagt ikke, men slik er det jo med alt mulig, man overvurderer forsåvidt seg selv, og de man er glad i, er ikke noe spesielt sex-messig med det. (og det er uansett kanskje litt vansklig å vise sine kunster om man bare "penetrer noen runder") AtW Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva betyr å penetrere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hva betyr å penetrere? 9339265[/snapback] penetrere penetre're v2 (fra lat.) trenge igjennom; trenge inn i, utgrunne Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Stikke noe inn i noe. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Stikke i bolla ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Stor kuk er jo mer opphissende Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 er ikke alle damer som mener det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 La oss ikke begynne igjen! Ok? Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Her ramses det opp gjennomsnittsstørrelser over en lav sko. Som overalt ellers. MEN! Har noen av dere, noen gang, sett, fått eller hørt en invitasjon til å delta i en penismåle-undersøkelse? Har noen av dere noengang fått målt penis av en offisiell person? Det har ikke jeg. Hvor kommer tallene fra, opprinnelig? Jeg kjenner ingen som har vært med på, eller har fått tilbud om å delta i en slik undersøkelse. Og kommer tallene fra spørreundersøkelser kan du banne på de er feil, da er det mange e-peniser med i målingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg