Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Ok ikke så veldig viktig uansett 1 cm fra eller til.

 

Penis vokser individuelt i pubertetsalderen. Normal penisstørrelse hos en utvokst gutt (dvs. 18-20 år) er mellom 10 og 20 cm i stiv tilstand.Gjennomsnittet hos voksne menn i Norge ligger på 14-16 cm. Dette er målt på oversiden av penis, fra mageskinnet til tuppen av penis.

 

 

Det som jeg lurer på er når de skriver at de er målt på oversiden av penisen, er det ved SIDEN eller OPPFORBI.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høhø, hvis man spør "teller størrelsen?" så er det mange jenter som tenker "neeh, jeg hadde ikke pult noen bare fordi de har godt utstyr". For jenter må man presisere spørsmålet: "Hvis du kunne velge penisstørrelse på en gutt du skulle ha sex med, som alt annet klaffet med, hvor stor penis skulle du ønske at han hadde?". Da klarer de å skyve andre tanker unna og svare oppriktig.

 

Jeg har ikke foretatt noen stor spørreundersøkelse akkurat, men generelt har jeg inntrykk av at de ønsker seg noe som er i overkant av snittet på peniser, men ikke så stort at det gjør vondt. Altså 16-22cm, med proporsjonal tykkelse.

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd å få forskjellige svar på jenter basert på om de var singel eller i forhold, som sier litt om innstillingen om å beskytte partneren.

9338624[/snapback]

 

Tja, de aller fleste verdsetter automatisk egenskaper hos en partner som betyr mye for de mer enn de tidligere har gjort, og negative egenskaper blir også mindre negative, betyr ikke man gjør det for å beskytte partneren (spørs vel litt hvordan man ser på det, at folk verdsetter det de selv er gode til høyere kan vel også ses på som en måte å "beksytte seg selv".)

 

AtW

Lenke til kommentar
Poenget er fremdeles der, samme hva motivet bak uttalelsene til damene er. Om 100 tilfeldige menn hadde penetrert dama noen runder mens hun hadde bind for øynene, så tror jeg neppe at man hadde sett en trend som sa at partneren var den beste.

9338822[/snapback]

 

Selvsagt ikke, men slik er det jo med alt mulig, man overvurderer forsåvidt seg selv, og de man er glad i, er ikke noe spesielt sex-messig med det. (og det er uansett kanskje litt vansklig å vise sine kunster om man bare "penetrer noen runder")

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Her ramses det opp gjennomsnittsstørrelser over en lav sko. Som overalt ellers. MEN!

Har noen av dere, noen gang, sett, fått eller hørt en invitasjon til å delta i en penismåle-undersøkelse? Har noen av dere noengang fått målt penis av en offisiell person? Det har ikke jeg.

 

Hvor kommer tallene fra, opprinnelig? Jeg kjenner ingen som har vært med på, eller har fått tilbud om å delta i en slik undersøkelse.

 

Og kommer tallene fra spørreundersøkelser kan du banne på de er feil, da er det mange e-peniser med i målingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...