Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Går det virkelig ann å sex med 13 cm lang penis?


Gjest Gjest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Og gikk inn i en tråd for å snakke shit om de som ikke har stor hattifnatt..?

9638165[/snapback]

Jeg har vel aldri snakket direkte shit om noen. Alt jeg sier er at enten-eller-situasjonen var oppkonstruert da noen har både stor penis og andre fordeler, mens andre kan ha en kjip personlighet, være dårlige elskere og ha liten penis.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er vi kommet til dommedag. Jeg vil at BARE de som har penis på 13 cm eller under, skriver i denne tråden. Fortell om de gangene dere har hatt sex, og om det har gått bra/dårlig...

9004953[/snapback]

Du er klar over at 13 er sånn 1 cm mindre enn gjennomsnittet? Altså er det MANGE menn her i verden som har pikk på 13 cm. Kos deg. ;)

Lenke til kommentar
Da er vi kommet til dommedag. Jeg vil at BARE de som har penis på 13 cm eller under, skriver i denne tråden. Fortell om de gangene dere har hatt sex, og om det har gått bra/dårlig...

9004953[/snapback]

Du er klar over at 13 er sånn 1 cm mindre enn gjennomsnittet? Altså er det MANGE menn her i verden som har pikk på 13 cm. Kos deg. ;)

9651777[/snapback]

 

Det er mange menn som har dårlig sex pga av det også.

 

Gjennomsnitt, kan bare ikke tro på at snittet er på 13..

Lenke til kommentar
Da er vi kommet til dommedag. Jeg vil at BARE de som har penis på 13 cm eller under, skriver i denne tråden. Fortell om de gangene dere har hatt sex, og om det har gått bra/dårlig...

9004953[/snapback]

Du er klar over at 13 er sånn 1 cm mindre enn gjennomsnittet? Altså er det MANGE menn her i verden som har pikk på 13 cm. Kos deg. ;)

9651777[/snapback]

 

Det er mange menn som har dårlig sex pga av det også.

 

Gjennomsnitt, kan bare ikke tro på at snittet er på 13..

9653428[/snapback]

14-15*

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at noen jenter vil ha et langt skaft oppi seg, men jeg har lest om mange jenter som faktisk liker mindre peniser(helt ned til 9cm). Selv har jeg bare 15 eller 16cm. Er litt skuffet, men jeg har enda noen år på å vokse. Har et fint sexliv fordi om, og ingen klager hittil. :)

 

Ikke tenk så mye på størrelsen din, men heller hvordan du bruker den. Husk på det at jenter klarer fint å få en deilig orgasme av bare fingrene sine - enten ved massasje av klitoris eller penetrasjon av fingre.

Lenke til kommentar
Det er mange menn som har dårlig sex pga av det også.

 

Gjennomsnitt, kan bare ikke tro på at snittet er på 13..

9653428[/snapback]

Snittet ligger på 14-15 cm ca, jo.

Dvs at det er MANGE som har ca 13. Og mindre enn det. Og det er mange som har mer enn det. Sånn er det bare. Uansett er det virkelig ikke noe problem å ha sex med 13 cm lang penis. Da tror jeg halvparten av vår befolkning ville hatt big issues.

Lenke til kommentar
Jeg respekterer dere for det. Det er ikke så ille med 13 cm, bare tenk på de gule. De har da ofte under det, og de klarer seg fint ser det ut til.

9666496[/snapback]

 

Er jo ikke reproduksjons prinsippet som diskuteres her da. Du kan befrukte en kvinne med en stav på 2cm, bare ved riktig teknikk. ^^

 

Men jeg vil egentlig si at denne diskusjonen er ferdig.

Lenke til kommentar
13 cm er like normalt som 17, og en klok mann sa en gang at det egentlig ikke er noen reell nytelsesforskjell på 12cm og 18cm.

En kvinners kropp er, som regel, ikke så dyp for å romme noe over 15 cm lengden. Hvor skal den ellers? Tvers gjennom opp til halsen? :hmm: Som regel er 10-15 cm er ok. Alt over denne lengden er helt bortkastet. Vaginen kan strekke seg litt eller krympe seg litt for å tilpasse seg. Men jeg synes synd på stakkarene, som har en instrument over 25 cm. Tenk deg en fyr som kan aldri få den helt inn. :no:

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...