GeForcy-X Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Har dere noen ideer om noen gode eller kanskje de beste programmene der du kan lage alt mulig? Det kan være så avansert som det er takk for hjelpen! Endret 4. juli 2007 av everything_dude Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 AutoCAD 3dsmax er vel de jeg kan anbefale (jeg har ikke prøvd AutoCAD noe særlig) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) SolidWorks skal visstnok være konge på slikt siden dette er utviklet spesielt for mekanisk design og simulering. Men skal du ha generell modelleringsverktøy ville jeg anbefale CAD, og kanskje 3D Studio Max (selv om dette er rettet mer mot vanlig 3D-modellering og rendering for film/TV og spesialeffekter). Endret 5. juli 2007 av skag1 Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 takk, skal prøve noen av programmene! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Google Scethup(eller hvordan det skrives) . Gratis òg. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå