Gå til innhold

mor og barn er blitt nysgjerrige på meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha. Utrolig bra, tigerdyret. Jeg så faktisk ikke hvor bra det var før jeg åpnet det. Da slo deg meg rett ned. Fabelaktig sett, flott skutt og for en perfekt setting. Dybdeskarpheten er helt etter min lærebok, komposisjonen like så, og den nærmeste billebæen er ubetalelig. Morsomt og fotografisk flott på samme tid.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Jeg liker bildet, men vet ikke helt hvorfor... Det er et litt morsomt bilde. Ved å ta et skritt eller to bakover kunne du ha bedre fulgt reglene for komposisjone (rule of thirds), men jeg er slett ikke sikker på om det ville ha forbedret bildet på noen måte...

Ellers bærer bildet preg av å være tatt på et auto-program, det er greit, men ikke perfekt tilpasset situasjonen. Jeg ville helst ha hatt litt mer dybdeskarphet, slik at vi så litt mer av sauen i bakgrunnen. Alternativt kunne dybdeskarpheten vært mindre, men jeg tror jeg ville foretrukket å ha sett mer av sauen bak.

Lenke til kommentar

Absurd bra komposisjon. I følge "reglene" er dette veldig nærme det perfekte, med god balanse i bildet osv osv. Sauer er kjedelige dyr, og bildet ditt er ikke veldig fengende, men som sagt, jeg likte komposisjonen og trynet på den dominante.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...