tigerdyr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Et lite opphold i dette jævla møkkaværet ble utnyttet til en tur ut og eksperimentere litt med det nye kameraet. Ser jo av de andre som poster her at jeg har meget at lære, men likte likevel dette bildet nok til at dele det med dere :-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ha ha. Utrolig bra, tigerdyret. Jeg så faktisk ikke hvor bra det var før jeg åpnet det. Da slo deg meg rett ned. Fabelaktig sett, flott skutt og for en perfekt setting. Dybdeskarpheten er helt etter min lærebok, komposisjonen like så, og den nærmeste billebæen er ubetalelig. Morsomt og fotografisk flott på samme tid. Endret 4. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg liker bildet, men vet ikke helt hvorfor... Det er et litt morsomt bilde. Ved å ta et skritt eller to bakover kunne du ha bedre fulgt reglene for komposisjone (rule of thirds), men jeg er slett ikke sikker på om det ville ha forbedret bildet på noen måte... Ellers bærer bildet preg av å være tatt på et auto-program, det er greit, men ikke perfekt tilpasset situasjonen. Jeg ville helst ha hatt litt mer dybdeskarphet, slik at vi så litt mer av sauen i bakgrunnen. Alternativt kunne dybdeskarpheten vært mindre, men jeg tror jeg ville foretrukket å ha sett mer av sauen bak. Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Absurd bra komposisjon. I følge "reglene" er dette veldig nærme det perfekte, med god balanse i bildet osv osv. Sauer er kjedelige dyr, og bildet ditt er ikke veldig fengende, men som sagt, jeg likte komposisjonen og trynet på den dominante. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Super-komposisjon! Og mørkt og fint bilde som dermed matcher været.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå