Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan holde kontakten?

Anbefalte innlegg

Jeg møtte for en stund siden en gutt som jeg liker ganske godt. Problemet er at han er i militæret, og dro til andre siden av landet bare dager etter vi møttes. Vi var på en "date" før han dro og holdt kontakten til han kom tilbake. Han var hjemme i tre uker, og jeg møtte han da rundt 6 ganger. Han sa opp til flere ganger at han ville møte meg igjen når han kom tilbake.

Han har nå vært borte i 2,5 uke, og kommer tilbake om vel 3 uker, men jeg synes det er vanskelig å holde kontaken fordi han skriver veldig lite meldinger (ringer aldri) og tar selv lite initiativ. (Må nevnes at han har sagt at han ikke liker sms/tlf.) Han har vært slik helt fra begynnelsen av. Har ofte trodd at han ikke er interessert i det hele tatt, men han motbevist dette en del ganger likevel. Noen tips til hvordan jeg kan holde kontakten, eller skal jeg bare gi opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal gi deg ett (1) tips og du får kun det beste: SKRIV brev!

Der har du det - ikke verre enn det....

Det er så ufattelig mye mer koselig å være i militæret og få et håndskrevet brev enn en rekke sms'er som teleselskapene tjener på. Det å ringe kan også på en måte bli upersonlig da gutten din nok bor på rom/brakke sammen med et titalls andre gutter...

Og i tillegg til dette har nok gutten ikke tid/anledning til å sende sms og ringe deg i hytt og gevær hele tiden heller - ofte tjeneste/arbeid til langt på kveld.

Så, det er mitt tips - send han et beskrivende brev og legg kanskje litt parfyme oppi brev - ta det på brevet - den parfymen du brukte kvelden dere var på date - og skriv om hvor godt du minnes dette....

GID; her sitter jeg og skriver tips - 23 år, pult, men aldri hatt kjæreste. Uansett - det er nok det beste tipset i denne sammeneheng...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...