Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gangen med dama

Gjest Gjest_..._*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_..._*

Hei, har på førelsen at det ikke er lenge til vi skal ha sex egentlig.. Vi har snakka litt sammen om dette..

Vet ikke helt hvordan jeg skal spørre om det men hvordan skal jeg best mulig gjøre dette uten at hun får vondt?og at det blir bra for begge?,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har det på følelsen? Og dere har bare snakket litt om det?

- Ut i fra det du skriver på slutten med at du ikke vet hva du skal gjøre for at alt skal være godt og behagelig for begge, så antar jeg at dere absolutt ikke har snakket nok om det.

Mitt råd til deg: Snakk mer sammen med kjæresten din om dette. Dere bør vite hva hverandre liker og det oppnår dere ved kommunikasjon, både under samleiet, og utenfor. Når du slutter å spørre deg selv hva du skal gjøre, da er du klar :thumbup:

Lenke til kommentar

Emh, ja som mX_D sier, snakk med dama, og gjærne les noe om det på for eksempel Klaraklok eller andre nettsteder, og gjærne oppsøk lege / ungdomskontorer i byen for info (forstår der slik at du er ungdom)

for å gå litt personlig debuterte jeg og dama begge for første gang for rundt 4 mnd siden nå, og vi snakket sammen om sex fra starten av, og "utforsket" også en del før vi gikk til det siste stadiet eller hva man skal kalle det. så snakk sammen, les og gjerne leke sammen før man går i gang. men som trøst kan jeg si at det er veldig vanskelig å ha det godt eller noe første gangen, blir ofte mye tull og slikt, men ha det fint sammen, ikke sluntre unna hvis det oppstår komplikasjoner, for da blir det tull neste gang også. heller snakk sammen, og hvis dere er glad i hverandre og fortsetter, vil det bli bedre og bedre og mindre tull og styr =)

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Tja......lykke til :)

et par tips på vegen:

Hold dere borte fra alkoholen.

Ha lyset på. Gjerne dempet, men ikke skru det av.

har dere dusjet i sammen? hvis ikke så prøv det! Er utrolig deilig å bli vasket og innsåpet av dama og en fin begynnelse på sexen.

Vær oppmerksom på partneren. Å se forskjell på nervøsitet og ubehag er viktig. Ikke fokuser på at dama skal få orgasme. Det blir bare slitsomt for begge.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...