vict0r Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hehe Kom med forslag da folkens, så har vi en avstemming etterpå! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Syns [VWG] "Vikings With Guns" er det beste forslaget, men vi trenger å høre fra resten av dere slik at ikke 2 av oss bare velger det første og beste. Vi har nå lyst på et navn som alle syns er brukbart Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Åhåhå, det er nesten så jeg kjøper meg spillet bare for å bli med på spillekvelder... Men siden jeg har det på 360'n blir det vel litt overkill? Noen som vil kjøpe et brukt R6:Vegas til X360? Lenke til kommentar
Matias9 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg syns det er litt jalla med sånne "kule" klannavn . Kan man ikke bare ha NOR (så folk skjønner hvor man kommer fra, en norsk kis hooka meg opp når vi spilte ista, han hadde også NOR uten å ha sett dette forumet). I RFOM hadde jeg "Norway Elite" , det er enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Jo men tingen er at folk satte [NOR] som klantag før det var noe jeg tok opp i denne tråden, fordi de vil vise at de var fra Norge. Sånn som de fra Japan har [JPN] f.eks. Slik at hvis vi lager en klan med den tagen er det en stor sjanse for at fler som ikke er i klanen bruker den... Derfor syns jeg at vi bør finne en klantag som er annerledes enn [NOR] (Selv om det er en kul tag ) Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Siden ingen hadde noen innvendinger ble navnet til klanen tilslutt [VWG] Vikings With Guns. Dette er siden vår: VikingsWithGuns Jeg har sendt en melding til alle dere som har vært interessert i dette over PSN og litt fler som jeg bare maser på :!: Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Likte siden. Den var veldig pen/bra. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Takk, den er ikke helt ferdig enda men den er sånn 90% Endret 27. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Bra jobba jokkepotte, er det du som har fått siden så fin? helt aleine? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jævlig fet side, men digger ikke navnet. Ikke at jeg skal klage, jeg kom ikke med noe forslag selv. Selv om det var noen som for et par måneder siden eller noe foreslo [.no], det syntes jeg var fett. Når jeg tenker over det, gjør Vikings With Guns seg ganske godt det og, selv om det kanskje blir litt for "kult". Men jeg blir gjerne med på noen matcher for å "føle" meg litt frem. Setter [VWG] som tag så lenge jeg;) Forkortelsen ser hvertfall veldig bra ut. EDIT: Oi sorry, så ikke at man måtte poste i det andre forumet for å bli med. Så ikke hvor man registrerte seg som medlem. Leter. DOBBELEDIT: Fant det. Endret 27. juli 2007 av fluff Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg og en bekjent laget siden, vi lastet ned en sånn gratis template fra ClanTemplates og gjorde om litt på den. Jeg hadde en visjon om hvordan det skulle se ut :!: Btw det var jeg som foreslo [.no] Men dere som har vært med på en spillekveld eller har spilt med meg online behøver ikke å poste i rekrutterings delen for å bli med.. Bare register dere så godkjenner jeg når jeg ser at det er dere Lenke til kommentar
Matias9 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Siden var fet den! VWG - Volkswagen Golf? :!: Neida, navnet er bra Jeg er ikke med kl 20.00-22.00 idag, det er fotball på TV'n Men er med før og etter! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hehe ok, jeg aktiverte accounten din på forumet nå, takk for at du signa opp! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå