Josteinsmira Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er med jeg Kaller meg Josteinsmira på PSN, bare å legge meg til. Har allerede lagt til et par Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jess har lagt dere begge til Noen som har lyst til å spille noe i kveld så er jeg vel på til langt utpå natten... Men vet ikke helt om jeg har lyst til å spille noe annet enn terrorist hunt...trenger 1 level til for Desert Eagle! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Jaja nå har det gått en liten stund uten noe særlig action og jeg har fått spilt litt med en del av dere norske jeg har lagt til på lista mi. Jeg har lyst til at vi alle samles online nå en dag (helgen passer vel best?) og lager en private Team Sharpshooter/Survival osv for bare oss fra dette forumet (eller som er norske). Slik at vi kan bli litt bedre kjent og ha det gøy. Jeg trenger iallefall øvelse i PlayerVsPlayer online, har nesten bare spilt Terrorist Hunt og er Captain nå I en Team Sharpshooter er vel 14 folk maks tror jeg (har såvidt spilt det) og det er vel ca 14/16 norske jeg har på lista mi og regner ikke med at alle kommer, men det hadde vært flott hvis vi fikk samlet sammen 10+! Jeg har sendt en melding angående dette til alle som jeg har på lista mi som er norske og håper at flest mulig er med slik at dette kan bli en suksess. Så si ifra her eller send meg en melding når det passer, kanskje Lørdag litt utpå dagen er bra? Så putt [NOR] som tag og sleng dere på. De av dere som leser dette og som jeg ikke har på lista er det bare å legge meg til, jeg leter alltid etter flinke medspillere Jeg er vel på hele Lørdagen regner jeg med, so any time is good for me. Da satser jeg på at dette blir noe folk vil være med på, snakkes! Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg kommer med sannsynlig ikke til å være online på min Ps3 før lørdag, men jeg er gjerne med på litt spilling da. Du kan gjerne legge meg til sånn at jeg får vært med PSN: Lucifer- Dette gjelder selvfølgelig dere andre også! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Sånn da har jeg lagt deg til.. Foreløpige rapporter sier at Søndag kanskje passer bedre? Trenger litt feedback fra dere slik at vi kan få dette ordentlig på plass.. Jeg er forøvrig på alle kvelder denne helgen så det er bare å slenge seg på for litt casual gaming P.S: Nå er jeg Major! Woohoo Endret 19. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Søndag er nice for meg.... Fastsatt noe tid enda? Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Hva tror du/dere passer best? Jeg er på hele dagen så det er samme for meg. Klokka 20.00 på søndag, høres det greit ut? EDIT: Men folk kan jo seff joine når de vil siden jeg er på, kan jo alltids varme opp med Terrorist Hunt eller en mini Sharpshooter osv.... Endret 19. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Tenkte jeg bare skulle oppdatere med en kjapp liste av folk som sier at de er med (noen med forbehold selvfølgelig) Jokkepotte (meg...) Knullepaven aJens1 Anoha kula_shakerz Lucifer- SanAndre fluffeluFF Matias9 Så for øyeblikket er vi 9 stk, hvis alt går etter planen.. Vi trenger fler, så jeg håper at resten av dere slenger dere på også! Endret 20. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
fluff Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Vi trenger en med rask linje til å hoste server. Jeg er ganske sikker på at jeg kan spille på søndag, og jeg har hatt opptil 12 på serveren min. Helt uten lag. Funker sikkert med enda fler siden alle er i Norge. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Flott, klapp på skuldern til deg fluffer'n! Gleder meg til søndagen Har forresten tittet litt på denne siden: GameBattles Kunne kanskje være noe for en gjeng av oss? Bare for litt morro :!: Endret 21. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Matias9 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kult. Jeg har adda de fleste av dere også, regner med at det er greit. Blir kult å spille sammen, jeg digger dette spillet. Er helt fersk da, men har planer om å bli helt rå :!: Psn: Matias9 Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Yay, vi trenger flere som deg Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg kan være med Er med i en annen klan så kommer ikke til å skifte clan-tag, men kan være med å spille allikevell. Endret 21. juli 2007 av mnorm Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Allright, skal adde deg right away Endret 21. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg er klar for gaming nå, i løpet av 5 minutter. Så får vi se hvor lenge jeg blir, er iallefall der til folka samles, altså kl 8! Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Jupp jeg bare venter på fluffeluFF som skal sette opp rommet, så skal jeg invitere alle norske som er online på lista mi. Så nå er det bare å slenge seg på folkens Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Fått tak i fluffeluFF? Endret 22. juli 2007 av LuciferNykirke Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Han er på og så at han skulle bli ferdig med det han drev på med kl 20.00, sendte nettopp en mase melding til han, stakkars karen :!: Endret 22. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Er det mange online som skal være med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå