Vidar Busk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hallo Idioten som jeg var så satt jeg en "piercing" på meg selv. En kompis vedda på at jeg ikke tørte å kjøre en Sikkerhetsnål gjennom litt av magan, og jeg beviste jo han da at jeg kunne det. Så jeg rensa jo nåla godt med pyrisept før og etter. Men nå lurer jeg på hvor smart dette var i etterkant.. det er nøyaktig 3 timer siden jeg gjorde det, og ville ikke si at det gjør noe vondt, men at jeg heller er litt småredd for hva som kan skje xD Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Slapp av det er vanligis ikke noe problem. Det som er viktig er at du renser såret og passer på å holde det rent til det gror. Kom deg til legen hvis det blir infeksjon i det, men sannsynligheten er liten hvis du følger forhåndsreglene. Endret 4. juli 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hørtes ikke videre behagelig ut, men jeg tviler på at skadeomfanget kommer til å være noe særlig stort. Har sett det blitt gjort på diverse konserter, både gjennom leppe og brystvorte, og såvidt jeg vet har de som gjorde det fint den dag i dag. Uten at jeg ville anbefalt å gjøre det. Du hadde jo renset nålen, så alt burde være såre vel. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Når det gjelder sånne konserter så er vodka og andre høyverdi alkoholdrikker ganske nyttig. Fungerer utmerket til å rense åpne sår og man slipper å tenke på å beholde imaget. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Hørtes ikke videre behagelig ut, men jeg tviler på at skadeomfanget kommer til å være noe særlig stort. Har sett det blitt gjort på diverse konserter, både gjennom leppe og brystvorte, og såvidt jeg vet har de som gjorde det fint den dag i dag. Uten at jeg ville anbefalt å gjøre det. Du hadde jo renset nålen, så alt burde være såre vel. 9005068[/snapback] Joda Men det er snakk om et lite område, ikke dypt. Så om det skulle bli en infeksjon så tror jeg ikke akkurat at jeg blir lamma av det Lenke til kommentar
msmanson Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 tror du skal ha veldig uflaks for at det skal skje noe alvorlig(Hvis ikke hef bare har hatt veldig flaks da ) Har tatt masse hull i navelen med alle slags rare ting, og det skjedde aldri noe med meg. og jeg var ikke fornuftig nok til å rense det på noen måte engang. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 En venn av meg rensa en sikkerhetsnål, varma den opp, dyppet den i sprit (for å unngå infeksjoner) og kjørte den gjennom øreflippen. Han overlevde fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå