Forumforumforum Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Da er jeg hjemme på perm fra millitæret! Har fått nye dekk som ligger i garasjen, har ikke fått lagt om enda. Blir å pusse litt rust i morra og deretter grunne, og kjøpe/fikse noen småting i helgen.. Ellers blir det å bestille det jeg skal kjøpe innen en uke, slik at jeg har det innen den 31. da jeg skal hjem og hente bilen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det ble fort over og ut for denne bilen.... Skulle ned fra Trondheim, og ble trøkka midt inni en kjedekollisjon. Fikk et par småskrammer, noe jeg overlever med inntil jeg får ny bil. Og sånn situasjonen er nå, blir det ny bil til sommern, og da sparer jeg heller penger til den Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 bilde av bilen , now Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Webserveren min er nede, men jeg kan alltid legge ut et par bilder som vedlegg Sånn kan det gå! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 kunne ha gått mye verre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå