klmno Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Når jeg laster ned, så etter 30-60 min kobler internettet seg ut av seg selv. Når dette skjer må jeg starte maskinen på nytt for å få internett igjen. Dette irriterer meg utrolig mye, ettersom jeg ikke kan sette på nedlasting over natten, når det stopper etter 30-60 min.. Noen som har peiling på hva som kan vere grunnen til dette? Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 jeg har akkurat samme problem som deg... UTROLIG irriterende! Hvilken internett leverandør har du? Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nå har jeg klart å fikse mitt problem!! Jeg skaffa meg siste versjon av zonealarm og installerte denne. Etter dette har jeg ikke hatt problemer med at jeg mister nett i det hele tatt! Jeg har forøvrig 1500 angrep på maskina mi på under 15 minutter så det er noen\noe som prøver å skape problemer for meg. Ikke rart nettet kobla seg ut! Lenke til kommentar
klmno Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 jeg har telenor... sier vel sitt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 jeg har telenor...sier vel sitt 9016362[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Prøv å installer siste versjon av zonealarm eller en annen brannmur... Kanskje det hjelper for deg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå