Brakara Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Virker lovende... http://www.youtube.com/watch?v=O9b-8LYLGq8 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De bør forandre trommesettet, det på videoen så bare dumt ut. Det burde også være slik at spillerens vokal burde være med i spillet, ikke en innspillt en. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det kommer til å bli utrolig morsomt, det skal garantert kjøpes Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De bør forandre trommesettet, det på videoen så bare dumt ut. Det burde også være slik at spillerens vokal burde være med i spillet, ikke en innspillt en. 9004741[/snapback] Ja burde vært med en pedal man kunne trampet på og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De bør forandre trommesettet, det på videoen så bare dumt ut. Det burde også være slik at spillerens vokal burde være med i spillet, ikke en innspillt en. 9004741[/snapback] Ja burde vært med en pedal man kunne trampet på og. 9005362[/snapback] vi så vell i gulvet?, så det kan være en der, men man må også tenke på at alle skal kunne spille, hvem som helst kan ikke bruke kick/skarp/hi-hat og spille.. men det blir kjipt hvis det bare er og slå på 5 rundinger som vises på skjermen.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 så artig ut må ha god plass i stua for det der Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg ser da tydelig trampebevegelser i 'trommisens' høyre fot. Hadde sikkert vært god trening for trommespillingen, eller snarere koordinasjonsevnene mine dette her. Så lenge du har kick så bryr jeg meg ikke om verken hi-hat eller cymbaler. Andre pad'er kan gjøre jobben like bra. Helt enig at vokalen bør imitere Singstar. Det største problemet med denne versjonen av spillet ser ut til å være at man får lite feedback på spillingen. Hvis man slår på feil pad forventer jeg at det høres. Hvis jeg slår i feil tempo bør lydene også komme i feil tempo... Enten spiller disse folkene perfekt, eller så mangler dette. EDIT: Ser nå at de oransje strekene korresponderer med kicken man hører i låten. Det er dermed ingen tvil om at det er en kick pedal. Om den er god er annen sak. Endret 5. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
JV Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Huff.. jeg som syns guitarhero er dyrt nok. Lurer på hva denne herligheten vil koste!? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hahaha. Er dette seriøst? Det ser jo ut som et evig kaos. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Enten spiller disse folkene perfekt, eller så mangler dette. Det er dei som lager spelet som speler "and they don't miss a note" som ein stemme sa på slutten av videoen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Huff.. jeg som syns guitarhero er dyrt nok. Lurer på hva denne herligheten vil koste!? 9006903[/snapback] det var snakk om at FULLPAKKE skulle koste 2100kr Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Men var det 360 gitaren fra guitar hero 2 de brukte? Edit: mente fra Guitar hero 2! Endret 5. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Men var det 360 gitaren de brukte? 9009086[/snapback] jepp, men dem har fått lisens fra Fender prodosenten så det blir gitar fra dem, med solo knapper Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ingen andre som synes at det er dritkult at de har med "Welcome to the Jungle" ?? Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hmm det eneste nye "instumentet" jeg såg var et trommesett. De to andre spilte jo på en vanlig 360 gitar og hun dama mima jo bare i micen. så hvis du egentlig bare betaler masse penger for et trommesett av plast og nye sanger sier jeg nei takk og holder meg til GH2 og 3 Endret 5. juli 2007 av lando calrissian Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Les lengre opp da FFS! det kommer gitar med 10 knapper 5 til vanlig spilling og 5 til solo som er plassert litt lengre ned. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hmm det eneste nye "instumentet" jeg såg var et trommesett. De to andre spilte jo på en vanlig 360 gitar og hun dama mima jo bare i micen. så hvis du egentlig bare betaler masse penger for et trommesett av plast og nye sanger sier jeg nei takk og holder meg til GH2 og 3 9009812[/snapback] Du får selvsagt kjøpt billigere versjon hvis du ikke vil ha alle instrumentene. Du kan også spille hvert av instrumentene alene i egne solo-kampanjer, så du får liksom 4 spill i ett (inkl. co-op med alle instrumentene samtidig + bass-gitar). En annen ting som folk glemmer, er at det er folkene bak GH som også lager Rock Band. Tenk Championship Manager -> Football Manager. Er vel ingen som seriøst tviholdt på Championship Manager da SI Games forlot franchisen? Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Leste på moben min i stad (wap, husker ikke hvilken side) hvor de skrev at denne videoen bare var en tidlig beta av alt mulig, og at det ikke kom til å bli som de viste der. De skrev også at det var en video som bare hadde lekket ut og som sagt ikke viser til det som virkelig kommer i butikker. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 De bør forandre trommesettet, det på videoen så bare dumt ut. Det burde også være slik at spillerens vokal burde være med i spillet, ikke en innspillt en. 9004741[/snapback] Ja burde vært med en pedal man kunne trampet på og. 9005362[/snapback] Det er pedal til basstrommen. Den gule streken på trommetracken indikerer når man skal spille basstromme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå