T-Bear91 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) ja som tittelen sier har nå bioshock achivementene kommet ut Jeg synes det var bra achievements jeg Bioshock Achievements Endret 4. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Successfully hack a vending machine. Det har jeg gjort i real life allerede Men ja, bra achievements Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 så bra ut det litt mange secret Achievements kanskje? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 så bra ut det litt mange secret Achievements kanskje? 9005146[/snapback] det er sikkert noen bosser eller story missions Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såg greit ut det der ja! gleder meg veldig til spillet Lenke til kommentar
RoutineX Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Vi fant dem for ikke så lenge siden så vi fikk ikke tak i hva de secret achievementene er, men skal høre med en jeg bruker å snakke med hos Take 2 og høre om de kan røpe det (eventuelt de som lager spillet). Det er nok sikkert en del av dem som er (som du sier) ting man får mens man spiller storymode. De var i alle fall bra varierte. Endret 4. juli 2007 av RoutineX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå