Pantheon Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Sitter idag med en Abit Ti4200 64MB kort, som har et lavt støynivå. Men jeg har nå sjansen til å kjøpe Radeon9700 Pro, men hvordan er støyen på disse kortene?? Og er TV-ut bedre på ATI enn Nvidia?? Lenke til kommentar
molukk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har hørt ATi skal ha mye bedre tv-utgang , men siden jeg ikke har kortet kan jeg ikke svare sikkert noen av spørsmåla Lenke til kommentar
zapper Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har ikke lagt merke til noe støy, jeg. Men det kan jo være fordi prosessorvifta overdøver den eventuelle støyen. Tror uansett ikke det bør være noe problem. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Sapphire sin R 9700 pro sin vifte er nærmest lydløs, tv-ut er en del bedre på ati kort enn nVida sine kort ja (nvidia lager jo seff. ikke egne kort, men dere fatter) Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 synes det er ille hvis et gfx kort skal støye men... det gjør vel ikke noe hvis det lager lyd, cpu vifta overdøver kortet uanset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå