Notatblokk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg vil gjerne høre fra dere som har vært lærlinger hos fotografer Hva slags oppgaver fikk dere, hva følte du var bra/dårlig og slike ting. Endret 12. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva med å fortelle om egen opplær(l)ing, Julie (Det er det ja?) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tipper hun (?) skal være lærling fra høsten (skoleåret 07/08) og i den sammenheng er på utkikk etter andres erfaringer Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg begynte denne uken skal gå til jobb nå, begynner klokka ti. (ja, jeg er jente og heter Julie, stemmer det ) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg begynte denne uken skal gå til jobb nå, begynner klokka ti.(ja, jeg er jente og heter Julie, stemmer det ) 9006698[/snapback] Give us updates girl! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Will do De første dagene nå har vært mest å møte de som jobber her (studioet har flere avdelinger, jeg er i den her på Verdal). Så har jeg fått vite litt hvordan noe post skal pakkes og sendes ut, skrive adresser på, sette på frimerker og slikt Samt finne adressen til de som har fått baby den siste mnd og sende dem tilbud om babyfotografering Lørdag skal jeg være med på bryllupsfotografering. Det er ni par den dagen, men tre fotografer fordeler seg på dem. Så har jeg fått en oppgave som skal leveres onsdag, det er å ta bilde av siloene i Verdal sentrum, Hydro Texaco samt en av broene. Skal få ny oppgave hver uke! Ellers er det jo folk innom butikken her for å hente prøvebilder, ha visningstime, bestille timer, bli tatt bilder av.. sånne vanlige ting. I dag er det ingen fotografer her, bare Monika som styrer butikken, og meg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Så du er på jobb nå? Hva sier sjefen til det? Du får poste ukesoppgavene dine på kritikken eller noe da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Som sagt er det bare Monika og meg i dag Og eneste som var planlagt var en visning klokken ti, så jeg satt her mens hun hadde visning Har gått gjennom prislistene, og nå driver vi med noen bilder som har kommet, legger noen til laminering og andre i rammer og slikt. Skal sikkert vise noen av oppgavene mine! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det skal sannelig bli artig å se. Tipper du utvikler deg fort når du kommer i lære hos fagfotografer, og jeg gleder meg til å ser resultater av det Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Er forresten hos Studio G jeg er lærling, om noen lurte på det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er forresten hos Studio G jeg er lærling, om noen lurte på det 9007258[/snapback] Hvordan ble du "tatt inn"? Søkte? Skole? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ringte og spurte om de ville ha lærling Så sa han at jeg kunne sende søknad, som jeg gjorde. Samt noen bilder selvfølgelig. Så kom jeg på intervju og fikk plass. Nå har jeg først 3 mnd prøvetid før vi skriver fast kontrakt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ringte og spurte om de ville ha lærling Så sa han at jeg kunne sende søknad, som jeg gjorde. Samt noen bilder selvfølgelig. Så kom jeg på intervju og fikk plass. Nå har jeg først 3 mnd prøvetid før vi skriver fast kontrakt. 9007894[/snapback] Ok... Hvilke bilder sendte du? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg sendte 4 (?) bilder fra serien min med portrettbilder, og på intervjuet tok jeg med flere av de bildene samt noen naturbilder jeg tok i fjor/vinter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg sendte 4 (?) bilder fra serien min med portrettbilder, og på intervjuet tok jeg med flere av de bildene samt noen naturbilder jeg tok i fjor/vinter. 9008277[/snapback] Ok...du har ikke link til noen av de? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Kan ordne når jeg har kommet hjem Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kan ordne når jeg har kommet hjem 9008772[/snapback] sounds nice... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg bor på Skogn (15 min unna Verdal) og var utplasert hos Studio G Verdal i 9.klasse. Jeg synes det var helt toppers! Fikk være med på flere fotosessions sammen med virkelig profesjonelle fotografer. Går selv Medier og Kommunikasjon, og vurderer sterkt å gå ut som lærling etter hvert. Og da er det ingen tvil om at Studio G Verdal blir plassen! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Du får lage deg en mappe med bilder, og sende inn søknad når tiden nærmer seg Jeg trives godt her, sålangt hvertfall! Veldig hyggelige kollegaer og det er ikke skummelt å spørre om ting. Mr. Olsen: Uhm, ja, de bildene ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå