Gå til innhold

Da har det igjen kommet en Ny Slackware.

Anbefalte innlegg

Hei. Da har det igjen kommet en ny versjon av Slackware Linux. Det er da altså Slackware 12.0 som har blitt lansert nå. utifra funksjonene og programmene så ser det veldig bra ut. Bare så synd at jeg ikke får testa det enda.

Noen som har prøvd den eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt anonyme tips om at denne versjonen av slackware har tatt en radikal sving og er nå basert på ubuntu 6.06, dermed støtter den heller ikke lenger amd64. Du er nok nødt til å holde deg til de eldre versjonene av slackware (med gnome), Lioall.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Han tok Kubuntu, strippet den for funksjoner og kalte den Slackware 12.0 :p

Slack12 er bra den, uten tvil verdt å sjekke ut for tidligere brukere av Slackware. Det meste er up-to-date (noe mer en nødvendig (X.org 7.3)) og brukervennligheten har tatt seg et skritt i rett retning (plug'n play på CD/DVD/USB/skjermer).

Lenke til kommentar

SlacKubuntu da kanskje.

Har akkurat installert Slackware 12 og holder etter evne på å konfigurere og installere programmer så jeg kan vel ikke si at jeg har prøvd den, Men foreløpigt ser det veldig bra ut. Leste i changeloggen at olear fikk takk for sitt bidrag med hal forresten.

Lenke til kommentar
Jeg har hørt anonyme tips om at denne versjonen av slackware har tatt en radikal sving og er nå basert på ubuntu 6.06, dermed støtter den heller ikke lenger amd64. Du er nok nødt til å holde deg til de eldre versjonene av slackware (med gnome), Lioall.

Lykke til.

9004882[/snapback]

haha , morsomste jeg har hørt på lenge . :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...