SideburnsKongen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Gleder meg til DIablo 3 kommer.. Håper ikke det blir no sånn betling i månden, det har ikke jeg råd til.. :S Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tviler de blir å starte med betaling, men alt er jo mulig, blir nok å prøve det ut uansett. Håper uansett det blir singel- og multiplayer, og ikke bare multiplayer(online). Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kan ikkje tru at eg har oversett denne tråden til no! Wow, so mykje spennande informasjon! Kan knapt vente til Blizzcon. Eg vil ha Diablo 3! Vel, den kan jo bli brukt til ting som f.eks ragdoll-effekt, nemlig at fiendene faktisk ramler bakover når du slår de, at kroppene deres kan splittes opp i gibs, samt at det kan gjøre at likene ikke bare ligger der som noen blodige hauger, men faktisk sperrer for veien. I tillegg vil en god fysikkmotor hjelpe til med ting som lys, røyk, vann m.m. Jeg skal ikke si så altfor mye her siden jeg aldri selv har prøvd ut Havoc (tipper den koster et par millioner). :-) 9017202[/snapback] Hehe.. Håpar iallefall ikkje at dei legg inn det at lik skal sperre for veien i Diablo.. Det kan bli.. Problematisk Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Og, ikke glem at viss dere ser noen rykter til Diablo 3; post dem her ASAP Lenke til kommentar
Harmony Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det ikke bekreftet for ganske lenge siden at det ble Starcraft 2 istedenfor Diablo 3? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Nei, det er ikke bekreftet for lenge siden ;p Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det ikke bekreftet for ganske lenge siden at det ble Starcraft 2 istedenfor Diablo 3? 9123518[/snapback] De jobber med flere spill Lenke til kommentar
LMH Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Aiai.. spennande rykter! Diablo 3 gledar eg meg skremmande masse til! Vart ikkje skuffa då dei presenterte starcraft 2 så har trua på at dei skal klare å imponere meg med D3 også. Det eg er mest "redd" for trur eg må vere korleis dei legg opp skillsystemet, kor mange nye (og gamle) skills dei klarer å slenge inn og kva for characters som blir med. Med tanke på dei latterlig kule tinga som mothership i sc2 tydeligvis kan herje med trur eg vi har mykje å sjå fram til! Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Håper de har skilltree opp til level 50 ^^, og maks level 200 eller no. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Blizzard gir bort en beta key under BlizzCon, jeg vil si at det fyrer ganske så mye opp under kjelen til D3 ryktene. Så det er bekreftet at det er et nytt spill på trappene (for de som ikke har fått det med seg). - D.J. Endret 25. juli 2007 av DjSlayer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) En beta key? Får håpe de gir ut flere senere. Endret 25. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 er ikke hellgate london ett fps? O_O Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jo mer jeg har sett til hellgate, jo mindre føler jeg det kommer til å bli en diablo2 oppfølger. Selv om det er mye av folka som jobbet med D2 som jobber med hellgate, så går de bort ifra så mye som gjorde d2 så bra, både i spillestil og innhold. Håper blizzard selv bestemmer seg for at Diablo2 trenger en verdig oppfølger, men kan for min del gjerne vente til et år eller to etter SC2, så jeg får spilt ifra meg det skikkelig ^^ Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Tror nok blizzard vil at Diablo 3 skal vær så godt som bare overhodet mulig, og for å gjøre det så trenger de fans som vet hva de vil ha Hva om vi diablo fans smidde sammen ett brev om hva vi vil se og vil ha og sender det inn til Blizzard folka? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Tror nok de har mottatt slike "brev" hundre millioner ganger siden D2 kom ut allerede, jeg. Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Det tror jeg også, men skader ikke med ett til. Dessuten hadde det vært mer "respekt" for å bruke det ordet, om vi hadde vært; si 50-100 stykker som bled med på det samme brevet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Kan se det for meg, 50 folk prøver å skrive sine ønsker, vil ikke si det blir enklere for de som lager spillet. Lenke til kommentar
Mr_Wood Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 Vi må jo bli enige om noe da... For eksempel slike basic ting som; vi vil ha nye typer gems. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Da må man også komme med forslag til gems, siden det ikke bare nytter å kreve noe nytt uten å foreslå noe. Lots of work. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå