Bozzeye Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eg og broren min vurderer å kjøpe ein DS, men lurer på kor mange filer det er på spela me har lyst på atm. Viss dei fleste av spela er berre ei fil på, kjøper me ikkje DSen. Spela er Children of Mana, Final Fantasy III, Hotel Dusk: Room 215 og The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Kor mange filer er det på desse spela, om nokon veit det? Eg veit at Zelda ikkje har komt ut enda (?), men derfor lurer eg på kor mange det sannsynlegvis er. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor er det så viktig med antallet av filer? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Zelda har 3 (Iallefall på Japan-versjonen jeg prøvde) FF3 har 3. Resten husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Fordi eg og broren min kjøper de fleste spel saman, og derfor fleire filer fordi begge skal kunne spele. Det er vel SD-kort (eller har eg misforstått? ), men viss det er fleire filer, treng me ikkje ta oss bryet med å kjøpe det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Du mener altså antallet ulike savegames pr spill? Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Zelda har bare to, FFIII har tre. Har ikke resten, så de vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mulig jeg er huleboer her, men blir ikke dette noe i likhet med piratkopiering?... Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mulig jeg er huleboer her, men blir ikke dette noe i likhet med piratkopiering?... 9004165[/snapback] Nei, han prater vel strengt tatt om hvor mange forskjellige filer(slots) man kan starte gamer på, med mindre jeg har misforstått helt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Mulig jeg er huleboer her, men blir ikke dette noe i likhet med piratkopiering?... 9004165[/snapback] Nei, han prater vel strengt tatt om hvor mange forskjellige filer(slots) man kan starte gamer på, med mindre jeg har misforstått helt. 9004197[/snapback] Du har forstått riktig. Viss det er to eller fleire savegames/filer/slots/kva du enn kallar det. Eg skal sende mail til Nintendo og spørre kor mange savegames/filer/slots/kva du enn kallar det det er på dei andre spela. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mulig jeg er huleboer her, men blir ikke dette noe i likhet med piratkopiering?... 9004165[/snapback] ` Det har aldelels ingenting med piratkopiering aa gjoere. Aa laane DS-spillet til sin bror, piratkopiering? Huleboer Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Mulig jeg er huleboer her, men blir ikke dette noe i likhet med piratkopiering?... 9004165[/snapback] ` Det har aldelels ingenting med piratkopiering aa gjoere. Aa laane DS-spillet til sin bror, piratkopiering? Huleboer 9010900[/snapback] Det er ikkje låne, men å dele. Det er ikkje piratkopiering å ha fleire filer so vidt eg veit. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selvsagt ikke. Men noen (inkludert meg selv) ble villedet av benevnelsen 'hvor mange filer et spill har', i den hensikt at vi trodde du skulle lage kopier av spillet. Uansett! De fleste spill har vel mer enn én saveslot, selv på bærbare konsoller. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Gidder ikkje å lage ein ny tråd for berre eit spørsmål, derfor spør eg her: Går det an å bruke eit SD-kort på både Wii og DS? Edit: Laga ny tråd for dei som lurer på det same: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793193 Endret 5. juli 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå