T-Bear91 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ser bra ut. (det er lov å bruke spoiler også ) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ser bra ut. (det er lov å bruke spoiler også ) 9004142[/snapback] Er bare tungvint spør du meg. ONT: Ser herlig ut, spesielt med snø og regn! Litt dumt at de bruker mye av de samme miljøene som var i PGR3, hadde vært bedre å resirkulere banene fra PGR 2. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det så fantastisk bra ut, men er enig i at det ser mye likt ut som PGR3, men med bedre grafikk. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 er det ikke ganske dårlig timing å lage et nytt bil spill nå? Lenke til kommentar
Elios Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 er det ikke ganske dårlig timing å lage et nytt bil spill nå? 9005111[/snapback] Planen til MS er å ha et nytt Forza og PGR omtrent annenhvert år. Dette kommer ikke ut før langt ute på høsten tror jeg uansett. Eller nærmere juletider. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 er det ikke ganske dårlig timing å lage et nytt bil spill nå? 9005111[/snapback] Tar jo tid å lage, vettu. Dessuten tror jeg PGR serien er mer populær enn forza, og kommer garantert til å selge som "hot cakes". Lenke til kommentar
trydis Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Utrolig flott grafikk!. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at flere av bildene var knipset ute i guds frie natur. Kan bli et fint avbrekk fra Forza 2, som forøvrig bare blir mer og mer morsomt Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Dette er det perfekte spill å pushe 360'er med ved juletider. For en høst for 360; Halo 3 i september, GTA 4 i oktober og PGR4 sent november eller tidlig desember (antar jeg). Jeg gleder meg stort; bare se hvor fantastisk PGR3 ser ut - og det var en (utvilsomt rushet) lanseringstittel i desember 2005 ! Og er fremdeles 'the best looking car game out there' alt tatt i betraktning. Og nå har altså utviklerne hatt drøye to år på seg til å lage en oppfølger - yay Personlig kunne jeg tenke meg et gjensyn med Stockholm fra PGR2. Og Edinburgh bør selvfølgelig også være med. Endret 5. juli 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg skulle en gang likt å sett PGR gå litt vekk fra den voldsomt grå fargepaletten. Jeg liker forsåvidt grå, men dette er overkill... Banene ser bra ut, men etter hva jeg så i traileren synes jeg bilene skuffet. Veldig lite gjenskinn og refleksjoner på dem. Det blir interessant å se hvordan de klarer å implementere motorsykler though. Ingen andre kombinerte bil-og motorsykkelspill har klart det, så det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Personlig kunne jeg tenke meg et gjensyn med Stockholm fra PGR2. Og Edinburgh bør selvfølgelig også være med. 9005894[/snapback] Savner den svenske radioen der. Husker det var så artig å høre svenske stemmer i et engelsk spill, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Savner den svenske radioen der. Husker det var så artig å høre svenske stemmer i et engelsk spill, av en eller annen grunn. 9006230[/snapback] Åja - en 'lokal' radiostasjon for hver by var kjempemoro - håper de har noe lignende i 4'ern, og gjerne med litt 'lokale' band fra det landet byen er i Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mer info om de ulike værmodusene i PGR4: - Clear - Overcast - Light rain - Heavy rain - Wet (after rain) - Storm - Light fog - Heavy fog - Icy - Snowing Detaljer om hver type her: http://www.bizarreonline.net/games/pgr4/weather.php Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Svarten så mye detaljer! NICE Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 åå håper dette blir drit nice. PGR3 var dessverre en skuffelse for meg. Need that PGR2 feel og 4xAA denne gangen takk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Shit dette spillet må ha bedre grafikk enn Forza2 ? Lenke til kommentar
Elios Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Shit dette spillet må ha bedre grafikk enn Forza2 ? 9006523[/snapback] Nja, det ser rimelig identisk ut med PGR3. Pluss det kjører bare 30fps så det vil ikke se like pent ut i bevegelse som Forza 2 som er 60fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå