Gå til innhold

Hva bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg tenker på å kjøpe en ny mobil tlf til bursdagen min

Jeg vurderer å bruke 2.500-3000kr på mobil, og vil helst ha Nokia.

Jeg vil ha en mobil som er god å skrive sms med.

Bra kamera

ihvertfall 512MB minne og Mp3

Noen som har noe forslag til hvilken tlf som passer mitt bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg tenker på å kjøpe en ny mobil tlf til bursdagen min

Jeg vurderer å bruke 2.500-3000kr på mobil, og vil helst ha Nokia.

Jeg vil ha en mobil som er god å skrive sms med.

Bra kamera

ihvertfall 512MB minne og Mp3

Noen som har noe forslag til hvilken tlf som passer mitt bruk?

9003834[/snapback]

med tanke på nokia, er dette på grunn av menysystemet?

hva slags mobil har du nå?

når du skriver mp3 og kamera, tenker jeg på 5700 og 5300.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

med tanke på nokia, er dette på grunn av menysystemet?

hva slags mobil har du nå?

når du skriver mp3 og kamera, tenker jeg på 5700 og 5300.

9004032[/snapback]

Ja, det er på grunn av menysystemet. Også synes jeg det er lettere å skrive sms med Nokia enn med en Sony Ericsson.

Nå har jeg en Nokia 6230i

Lenke til kommentar

Den kameratelefonen som gir deg mest for pengane er etter mi meining SE K800 (evt. etterfølgaren K810i). Dei to telefonane har kamera med 3,2 megapikslar og ein bra blits. Om du heller vil ha Nokia er N73 eit godt val, sjølv om den ikkje har så bra blits som K800i og K810i. I tillegg er Nokia 7390 ikkje så verst på kamerasida, men eg trur den er dårlegare enn N73.

Ingen av dei nemnde telefonane har 512MB minne, men minnekort kostar ikkje allverda. Sony Ericsson brukar M2, og Nokia brukar microSD.

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar

her kan du prøve å skrive sms med en ny sony ericsson.

(edit2: men ser nå at denne simulatoren har som default slått av t9. du må slå den på.

når man har skrevet en sammenheng av ord en gang(en setning eller lignende), foreslår den dette i grå skrift som du kan velge å akseptere/bruke ved å trykke over det/til høyre.

den setter de oftest brukte ordene først, i listen som dukker opp på skjermen når du kan velge mellom ord.)

i denne testen av k610 står det litt om menyene til sony ericsson.

kan desverre ikke se om mobilen din ahr series 40 men jeg tror det lingner litt. nokia har nemlig endret litt på noen ting.

skal du bruke tlf som mp3spiller, eller skal den kunne spille av mp3 som ringetoner osv?

for hvis ikke dukker det plutselig opp mange gode telefoner på listen.

Den kameratelefonen som gir deg mest for pengane er etter mi meining SE K800 (evt. etterfølgaren K810i). Dei to telefonane har kamera med 3,2 megapikslar og ein bra blits. Om du heller vil ha Nokia er N73 eit godt val, sjølv om den ikkje har så bra blits som K800i og K810i. I tillegg er Nokia 7390 ikkje så verst på kamerasida, men eg trur den er dårlegare enn N73.

9004069[/snapback]

det spørs hvor bra kamera han skulle ha da, hvis han trenger det, for de er ganske store, og det er n73 også. og series 60 til en som vil ha noe før series 40, det må han nesten teste ut..
I tillegg er Nokia 7390 ikkje så verst på kamerasida, men eg trur den er dårlegare enn N73.

9004069[/snapback]

det eneste de deler er vel oppløsningen.

Ingen av dei nemnde telefonane har 512MB minne, men minnekort kostar ikkje allverda.

9004069[/snapback]

ja, kjøp minnekort ved siden av, i butikken.

edit1: posten er kortere

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...