bobo Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 æ har hørt at det går ann å lås opp CPU`en,for å få en større FSB, MEN- Nu kommer det store spørsmålet, HVORDAN!!!!!!!!! Og hvor høyt kan jeg sette FSB`en da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Kommer an på mye rart. Jeg satt min FSB til 145MHz slik at min XP1800+ går på XP2000+ hastighet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Og hvis du hører en fislelyd og røykvarsleren i hybeln går av, i tillegg til sterk svidd lukt vet du at du har klokka for høyt. Hva er egentlig vitsen med å klokke maskinen 50-100Mhz høyere opp? Det er så minimal ytelseforskjell at du merker det ikke engang, bare risikerer å måtte kjøpe ny. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Og hvis du hører en fislelyd og røykvarsleren i hybeln går av, i tillegg til sterk svidd lukt vet du at du har klokka for høyt.Hva er egentlig vitsen med å klokke maskinen 50-100Mhz høyere opp? Det er så minimal ytelseforskjell at du merker det ikke engang, bare risikerer å måtte kjøpe ny. Før overklokking: 9500 3dMarks Etter se sign og Mindre hakking i spill Derfor... Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Fordelen med å låse opp cpuen er at en ikke trenger å kjøre FSB overklokking (høy pci clock -> ødelegger HW). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå