Hargrim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei Jeg er utrolig frustrert over et problem jeg har som jeg ikke får fiksa. Var på xbox lan hos en kompis, og når jeg var der.. kobla jeg meg til hans nett. Nå er jeg hjemme og skal komme meg på mitt igjen.. men når jeg tar den "test live connection" står det Failed på ip'n min. Når jeg trykker på "More info" får jeg denne feilmeldingen opp: "Your Console was unable to negotiate with your DHCP server. Make sure that adresses are available on your server." Takker på forhånd for svarene jeg får. Håper på hjelp NB!: Er ikke så flink med forkortelser og sånn data greier, så det er mulig dere må forklare litt.. Endret 8. juli 2007 av Hargrim Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde nogenludne samme problem, prøvd å sette xboxen til bake til standard instillinger? Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg hadde nogenludne samme problem, prøvd å sette xboxen til bake til standard instillinger? 9003883[/snapback] Allerede gjort det, uten positivt resultat :/ Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har også samme problemet. Får altid faild på IP adress. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er det ikke mulig å sette en statisk IP-adresse da? Har ikke satt meg så mye inn i det, siden det alltid fungerer her hjemme. For meg høres det i alle fall ut som adressen er opptatt. Men dette skal vel egentlig ikke hende så lenge man har satt IP'en til å være dynamisk? Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Er det ikke mulig å sette en statisk IP-adresse da? Har ikke satt meg så mye inn i det, siden det alltid fungerer her hjemme. For meg høres det i alle fall ut som adressen er opptatt. Men dette skal vel egentlig ikke hende så lenge man har satt IP'en til å være dynamisk? 9007318[/snapback] Kunne du vært vennlig å forklare hvordan man setter en Statisk IP-adresse?.. Ville jeg satt veldig pris på Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Prøv å restart bokser, som modem og ruter og evnt. switcher. Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Prøv å restart bokser, som modem og ruter og evnt. switcher. 9032113[/snapback] Skal prøve Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Vær så snill folkens Er desperat etter svar her..! Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Set dynamisk IP: Gå til System -> Network Settings -> Edit Settings. Der setter du BÅDE IP Settings og DNS Settings til Automatic, da skulle det fungere. Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Set dynamisk IP: Gå til System -> Network Settings -> Edit Settings. Der setter du BÅDE IP Settings og DNS Settings til Automatic, da skulle det fungere. 9032782[/snapback] Det er allerede gjort Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde samme problemet og fikk en kamerat til å se på det. Jeg hadde tydeligvis slått på Access Controll. Hadde også på WPA2-PSK men bytta til WPA-PSK. Sånn går det når jeg tror jeg vet hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde samme problemet og fikk en kamerat til å se på det. Jeg hadde tydeligvis slått på Access Controll. Hadde også på WPA2-PSK men bytta til WPA-PSK. Sånn går det når jeg tror jeg vet hva jeg driver med. 9034507[/snapback] Har du peiling på hvordan man tar av Access control, og bytter til WPA-PSK? ^^ Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ruteren vi har er skikkelig mongo, og jeg har hatt samme problemet noen ganger før. Det pleier å hjelpe å bare dra ut strømforsyningen til ruteren, vente litt, også koble til igjen. Men du har vel kanskje prøvd dette allerede? Lenke til kommentar
Hargrim Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Ruteren vi har er skikkelig mongo, og jeg har hatt samme problemet noen ganger før. Det pleier å hjelpe å bare dra ut strømforsyningen til ruteren, vente litt, også koble til igjen. Men du har vel kanskje prøvd dette allerede? 9048865[/snapback] nope Håper det funker :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå