ivanp Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei! Som alle andre har jeg fått problemer med nyinnkjøpt Microsoft wireless wheel til x360. Får ikke koblet dette til. Xboxn min har vært på live i over 6 mnd, har prøvd med og uten PGR3 platen som følger med. Følger alle instruksjoner etc, snakket med support som råder meg til å teste på andre x360`er? Såfremst håndkontrollene mine funker er d jo rattet det er feil med. Support skulle ringe meg opp på fredag, men ved kjøp fra MPX må jeg vel forvente meg 3 ukers ventetid på retur! Support til microsoft x360 er noe av det verste jeg har vært med på, en gjeng analfabeter som sitter og leser fra manualen, og NORSK kan dem ikke... "Har do kåblat til dom ledningene? Har do batteri? Har do stål foran signalkilden" oj oj oj ... Her må MS skjerpe seg... Endret 4. juli 2007 av ivanp Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ringte MS support selv idag. Etter 68 minutter kom jeg gjennom til Alex i UK. HAr du sørget for å trykke på "tilkoblinsgknappene" dvs. den hvite knappen på fronten av X360 og den vhite på Rattet? Just a suggestion Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ringte MS support selv idag. Etter 68 minutter kom jeg gjennom til Alex i UK. HAr du sørget for å trykke på "tilkoblinsgknappene" dvs. den hvite knappen på fronten av X360 og den vhite på Rattet? Just a suggestion 9008740[/snapback] Er ikke helt fjern, så jaaaa har nok gjort det... Var det løsningen du kom fram til etter å ha ringt til UK?? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nei....Jeg ringte for å avslutte en XBL account Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Som alle andre har jeg fått problemer med nyinnkjøpt Microsoft wireless wheel til x360. 9003689[/snapback] haha, a critic and a comic. Er nok maskinisten. Mitt ratt fungerte frå første sekund, og fungerar endo. Lenke til kommentar
ivanp Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! 9003689[/snapback] haha, a critic and a comic. Er nok maskinisten. Mitt ratt fungerte frå første sekund, og fungerar endo. 9011571[/snapback] Er vel grenser for hvor mye feil man kan gjøre med å tilkoble et enkelt ratt til 360`n, slå på connect.. etc Mange av mine kompiser sverger til 360 når d gjelder spill - Hadde d vært logitech pc ratt, last ned ny driver ok. Omfanget på feilproduksjonen til MS rattene er jo skyhøy, og varen må bli sendt i retur. Flere og flere får feil og ROD på x360`sin... Hvor ble det av brukervennligheten da? 360 har forsåvidt også mere varmeutvikling enn 2 av mine pc`er tilsammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå