Gå til innhold

Spillverket.no: Voksende ønske om eget område for Age of Conan

Anbefalte innlegg

Hei.

Et raskt søk på forumet viser opptil 9 sider hvor Age of Conan er nevnt i en tråd, sikkert mange færre som faktisk omtaler Age of Conan i hovedsak, men jeg er sikker på at med alle de dedikerte guildene som er dannet på HW.no allerede og flere guilds som rekrutterer her så er det mange som ønsker et sted å prate og diskutere AOC fritt.

Jeg vet at det fortsatt er mange måneder til spillet dukker opp, og at det skrives mindre om AOC enn WOW og andre spill på "Forumet for de mest omdiskuterte." Men med tanke på hvor ofte jeg ser noen skriver om det eller spør om det i uken, så må jeg si at det hadde vært bedre med et sted hvor alt lå samlet, og lot fansen diskutere klassene opp mot hverandre. Det er tross alt svært mange aktive innenfor spillet, lenge før de får spilt det.

Anarchy Online er et av Funcom sine spill, og var deres første MMORPG, og har av forskellige grunner aldri blitt så populært som det kunne ha blitt. Men for å være ærlig; for et spill som er hele 6 år gammelt(!) så er det rimelig imponederende med en tråd i forumet som er på 182 sider til dags dato, nærmer seg 3650 svar, og har nesten 81.000 views fra brukere, så mener jeg at man ikke skal ta slikt spill lett. Siste svar var i dag.

Tiden vil vise om Age Of Conan kan generere like mye eller mye mer...

..og det er opptil forumets ledelse om AoC får system fra tidlig start, eller om AoC må vente til det oversvømmes i Spill kategoriene om tråder angående produktet.

Det er kun dere som kan ta dette valget.

Håper på et eget område til Age Of Conan om ikke så alt for lenge, når neste mulighet for denne endringen er mulig for administrasjonen.

Takk på forhånd.

Atomics.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig ikke spesielt enig i at det er et behov for en Age of Conan-kategori akkurat nå. Hvor du får disse 9 sidene fra er litt uforståelig for meg. Når jeg søkte på "Age of Conan" som en del av emnefeltet blant alle eksisterende tråder, fikk jeg opp 5 resultatsider. At Age of Conan er nevnt i forbifarten inni en eller annen tråd er selvsagt irrelevant i denne sammenhengen, det er kun emnefeltet som er interessant.

Det jeg også la merke til var at mange av de trådene som ble funnet enten var stengte tråder, tråder som hører til under "Guild/klandiskusjon og rekruttering" eller tråder som tilhører artikler eller videoer på Gamer.no, som skal ligge under "Diskuter artikler (Gamer.no)" eller "Diskuter videoer (Gamer.no)".

Men, jeg opprettet likevel en kategori nå, så får vi se hvordan det går. Jeg har tro på at Age of Conan blir ganske populært her på forumet, så antageligvis var det et lurt valg. Det er en del jobb å flytte tråder til en slik ny kategori, så det er bedre å gjøre det nå enn om to måneder hvor det kanskje er dobbelt så mange relevante tråder å flytte.

Jeg har nå flyttet 63 tråder (som igjen stiller spørsmålstegn ved disse 9 sidene du nevnte innledningsvis). Dere er alle velkommen til å bruke rapporteringsfunksjonen for å si fra hvis jeg har glemt noen tråder i flytteprosessen.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Nå burde jeg kanskje ha lagt til at de 9 sidene var et helt ukritisk resultat og lite undersøkt nøye, men jeg ønsker på vegne av alle nåværende og fremtidige fans av Age of Conan takke for oppfylling av ønsket.

Når det gjelder aktiviteten, jeg håper også at den skal øke med tiden, og vi får jo se de neste ukene, kan ta litt tid før mange merker at området eksisterer, men de fleste finner vel veien.

Nok en gang takk, og god natt! :)

Lenke til kommentar
*snip*

9003977[/snapback]

Pussig, jeg kan sverge på at du har sagt mange ganger før at kategorier ikke blir opprettet hvis interessen ikke er der først. Når folk har sagt "men den kommer til å bli populær/aktiv" så har du sagt "for få poster, blir ikke noe av". Men nå, selv om det ikke er så mange poster og spillet ikke en gang har kommet, oppretter du en kategori allerede.

Snakk om å bryte sine egne regler.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...