Luis_Garcia Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg synes det er så utrolig gøy at siden vi har fått Torres at Man Utd fans må begyne å vise sin misunnelse på denne måten. Er rart at Torres har føleser for Liverpool, når han er oppvokst på 80- tallet? Dere vet at de fleste som er oppvokst på 70 og 80 tallet er Liverpool fans? Og de på 90- tallet er United fans? Se på deres eget lag, dere har spillere som har vært Liverpool fans tidligere i dems liv. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Dette nekter jeg å tro før du viser meg en statistikk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Beskrivelsen din av Neville passer perfekt på Finnan: Han gjør aldri feil, spiller aldri en dårlig kamp (kanskje Liverpools beste forrige sesong), er tryggheten selv og er sterkt undervurdert. Skal vi gå inn på noen av spillere United har i førstelaget så ser ikke Arbeloa (som temmet Ronaldinho i to kamper på rad), Aurelio og Sissoko så værst ut. 9005626[/snapback] Er vel kun Richardson og O'shea som jeg kan se som svakere enn disse to. Å disse er vel mest backup for backup'en. @Luis. Hvem, med unntak av Ole Gunnar har vært LFC fan? Endret 5. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Var Ole Gunnar fan av liverpool? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jepp, han var nok det. Men Riise var United fan ifølge folk jeg kjenner fra Riiseland. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Artig. Dette var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Solskjær var medlem i supporterklubben vår. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vel, de ble ganskse godt knust sist sesong, og noe måtte vel gjøres. Derfor punget klubbens rike eiere litt ekstra ut, og skaffet en stor spiller. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg synes det er så utrolig gøy at siden vi har fått Torres at Man Utd fans må begyne å vise sin misunnelse på denne måten. Er rart at Torres har føleser for Liverpool, når han er oppvokst på 80- tallet? Dere vet at de fleste som er oppvokst på 70 og 80 tallet er Liverpool fans? Og de på 90- tallet er United fans? Se på deres eget lag, dere har spillere som har vært Liverpool fans tidligere i dems liv. 9009164[/snapback] Jeg ble født i 91, og er LFC fan. Har forresten hørt at C.Ronaldo var Liverpool fan før han kom til Man Utd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mhm. Steven Gerrard var jo Evertonfan i sin barndom. Når vi først er inne på det. Det har jo NULL med saken å gjøre, Torres vil brenne for liverpool enten han holdt med galatasaray, pool eller VIF. Gerrard brenner for Pool. Ronaldo brenner for United. Det her har jo så lite med saken å gjøre . Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mhm. Steven Gerrard var jo Evertonfan i sin barndom. Når vi først er inne på det. Det har jo NULL med saken å gjøre, Torres vil brenne for liverpool enten han holdt med galatasaray, pool eller VIF. Gerrard brenner for Pool. Ronaldo brenner for United. Det her har jo så lite med saken å gjøre . 9015119[/snapback] KOnklusjon: Spillere brenner for laget de spiller der og da, selv om deres fotballkjærlighet er rettet mot et annet lag... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Mhm. Steven Gerrard var jo Evertonfan i sin barndom. I biografien sin skriver Gerrard at han ikke var Evertonfan. Det velkjente bildet som de fleste har sett var noen han måtte gjøre for tanta si tror jeg det står i boka hans... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jo. Men poenget mitt er uansett at det ikke har en dritt med saken å gjøre . Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Jepp, tok poenget, men så min plikt til å rette opp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Gerrard brenner for Pool. Ronaldo brenner for United. 9015119[/snapback] For så vidt enig i den, men jeg har litt på følelsen av at Ronaldo fort kan stikke om han får et kjempetilbud fra en klubb som Barca eller Real Madrid. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Liverpool er nok et storlag, men kan ikke måle seg med Manchester United de siste årene. Det at Liverpool kom lenger bak enn de burde i PL gjør pga CL gjør vel samtidig deres prestasjon i CL litt svakere? I år var det dessuten ikke voldsomt stor forskjell på United og Liverpool i CL i år, ettersom de begge tapte mot samme lag. Chelsea kom jo som kjent på andre plass i PL, det vil jo si at United er et bedre lag enn dem, og burde hatt en sjanse til å slå dem, og komme til finalen i en litt heldigere trekning. Torres er jo selvsagt en forsterkning, på samme måte som Tevez er det for United. (Selv om det beste muligens ville vært Tevez til Liverpool og Torres til United) Han må allikevel prestere i PL først, noe han sannsynligvis gjør, for med Alonso og Gerrard er det vel ikke noe å si på pasningskvaliteten. Jeg håper uansett at Liverpool hever seg i PL, sånn at det blir storoppgjør mellom United og Liverpool istedenfor mellom dem og Chelsea. Dessverre ser det ikke voldsomt bra ut for Liverpool denne sesongen heller ... En mann utgjør ikke allverdens forskjell, men skal noen gjøre det må det være en type som Torres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå