Gå til innhold

Torres - Liverpool en storklubb?

Benitez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det da si at Rosenborg er en storklubb fordi de vinner ligaen hele tida? :hmm: Bra og vite at det ikke er så mange storklubber i Europa da, siden Liverpool er på topp 15 og ikke en storklubb.

9004593[/snapback]

Ikke spill dum. Du vet selvsagt at jeg mener de store ligaene.

Lenke til kommentar
Vil det da si at Rosenborg er en storklubb fordi de vinner ligaen hele tida? :hmm: Bra og vite at det ikke er så mange storklubber i Europa da, siden Liverpool er på topp 15 og ikke en storklubb.

9004593[/snapback]

Ikke spill dum. Du vet selvsagt at jeg mener de store ligaene.

9004599[/snapback]

Nei dumme jeg. Jeg skal slutte og være så teit. :!:

Du har tydeligvis din mening, og jeg synes den er så idiotisk som det går ann å få blitt. For meg er en storklubb en klubb som er nettopp stor. Liverpool er en stor klubb både kommersielt og sportslig sett, skjønner ikke at det går ann å nekte for det.

Lenke til kommentar
De når ikke ManUtd opp til støvlene, og det er min objektive mening.

9001995[/snapback]

Når du ytrer dine egne meninger er de strengt tatt subjektive i og med at det er du som mener det, og ikke nødvendigvis alle andre.

9003206[/snapback]

Jeg holder ikke med noen av lagene; derfor er det min objektive mening.

Lenke til kommentar

9001995[/snapback]

Når du ytrer dine egne meninger er de strengt tatt subjektive i og med at det er du som mener det, og ikke nødvendigvis alle andre.

9003206[/snapback]

9005156[/snapback]

Hvis du ikke holder med noen av lagene. Startet du å interisere deg i fotball i år 2007?

Lenke til kommentar

9001995[/snapback]

9003206[/snapback]

9005156[/snapback]

Hvis du ikke holder med noen av lagene. Startet du å interisere deg i fotball i år 2007?

9005201[/snapback]

Huh? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nå er jo dette en definisjonsak som er opp til hver person, så er vel egentlig ganske unødvendig ja.  Om man tar de 10 største klubbene i Europa, så klart Liverpool er med der. Men jeg regner fortsatt ikke dem for og være helt der oppe, med spillere som Arbeloa, Aurelio, Finnan, Riise, Pennant, Sissoko o.l på førstelaget.

9003521[/snapback]

Arbeloa, Aurelio og Sissoko er ikke på førstelaget, og Finnan er minst like god som Gary Neville

9004191[/snapback]

Vist er Arbeloa, Aurelio og Sissoko på førstelaget, men ikke i førsteelleveren

Ja selvfølgelig, 12 år med rutine og fast plass på et United lag som har vunnet alt. Ja klart han er bedre. Nei, Gary Neville gjør aldri feil, å spiller aldri en dårlig kamp. Mannen har ingen ekstreme ferdigheter, men han er tryggheten selv å er sterkt undervurdert sammen med mange andre fra 92 laget.

Lenke til kommentar

9001995[/snapback]

9003206[/snapback]

9005156[/snapback]

9005201[/snapback]

Heh, hva?

Er det bare liverpool og manutd der ute?

Lenke til kommentar
Nå er jo dette en definisjonsak som er opp til hver person, så er vel egentlig ganske unødvendig ja.  Om man tar de 10 største klubbene i Europa, så klart Liverpool er med der. Men jeg regner fortsatt ikke dem for og være helt der oppe, med spillere som Arbeloa, Aurelio, Finnan, Riise, Pennant, Sissoko o.l på førstelaget.

9003521[/snapback]

Arbeloa, Aurelio og Sissoko er ikke på førstelaget, og Finnan er minst like god som Gary Neville

9004191[/snapback]

Vist er Arbeloa, Aurelio og Sissoko på førstelaget, men ikke i førsteelleveren

Ja selvfølgelig, 12 år med rutine og fast plass på et United lag som har vunnet alt. Ja klart han er bedre. Nei, Gary Neville gjør aldri feil, å spiller aldri en dårlig kamp. Mannen har ingen ekstreme ferdigheter, men han er tryggheten selv å er sterkt undervurdert sammen med mange andre fra 92 laget.

9005232[/snapback]

Beskrivelsen din av Neville passer perfekt på Finnan: Han gjør aldri feil, spiller aldri en dårlig kamp (kanskje Liverpools beste forrige sesong), er tryggheten selv og er sterkt undervurdert.

Skal vi gå inn på noen av spillere United har i førstelaget så ser ikke Arbeloa (som temmet Ronaldinho i to kamper på rad), Aurelio og Sissoko så værst ut.

Lenke til kommentar

Vent, når svarte jeg i denne tråden? Når dukket den opp? Hva gjør den i mine innlegg? Wtf skjedde? Har jeg vært full?

On topic:

Liverpool er en storklubb fordi de har jevnlig spillt i toppen i en av verdens beste fotballligaer. Derfor er også Valencia, Bayern Munchen og mange andre klubber regnet som store selv om de ikke har tatt ligatittelen. Det dreier seg om laget, supporterene og ligaen.

Rosenborg er ikke en storklubb selv om de har vunnet Tippeligaen 17 ganger. Det dreier seg om nivået på spillet, og lagene man vinner over. Ikke om bare ligatittel, ligatittel og ligatittel...

Lenke til kommentar
Vent, når svarte jeg i denne tråden? Når dukket den opp? Hva gjør den i mine innlegg? Wtf skjedde? Har jeg vært full?

9006692[/snapback]

Denne tråden ble opprettet for å samle all søppelposten som havnet i United og Liverpool -trådene i går når Torres ble klar. Så det er mange innlegg der i fra

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Liverpool er en storklubb fordi de har jevnlig spillt i toppen i en av verdens beste fotballligaer. Derfor er også Valencia, Bayern Munchen og mange andre klubber regnet som store selv om de ikke har tatt ligatittelen.

9006692[/snapback]

Du driter deg ut, jeg ler.

Valencia og Bayern har ikke vunnet ligaen?

Valencia har vel vunnet La Liga 2 ganger på 00-tallet. Og Bayern vant vel senest ligaen ifjor.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Du driter deg ut, jeg ler.

Valencia og Bayern har ikke vunnet ligaen?

Valencia har vel vunnet La Liga 2 ganger på 00-tallet. Og Bayern vant vel senest ligaen ifjor.

9008822[/snapback]

Poenget er at Liverpool har slåss i toppen av PL i flere år uten å vinne tittelen. Å kjempe i teten og vinne pokaler er det som gjør en klubb stor. Å vinne ligaen er stort, men å ha vunnet CL og FA-cupen de to siste årene og å ha tatt tredjeplass i PL i år gjør oss store. Sånn som du tenker så ville Chelsea ikke vært en storklubb hvis ikke Abramovich hadde fått dem ut av grøfta, som de var på god vei mot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...