DrKarlsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Skadene er ikke nødvendigvis den eneste grunnen til at det gikk som det gikk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så hvorfor kjørte ikke Milan totalt over Liverpool i finalen da? De hadde samme mannskap som i kampen mot United med unntak av Maldini. Hovedgrunnen var nok at United spilte en dårlig kamp som Hyrlen også sier. Og grunnen til at Milan ikke kjørte helt over Liverpool var nok at Liverpool er flinke til å bryte ned hele laget og enkeltspillere. Tror Milan hadde gått videre fra semien uansett, men United hadde hvertfall gitt litt mer kamp med forsvaret inntakt. Rotete innlegg. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Liverpool spiller kjedelig og det som så fint heter destruktiv fotball. Dette gjorde at finalen ble rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jippi, enda en diskusjon mellom konkurrentene! Liverpool er ikke en storklubb fordi de ikke har vunnet ligaen på mange år. Man Utd er ikke en storklubb siden de ikke har vunnet Champions League på mange år. Begge to er små drittklubber som likevel er blant de klubbene med flest tilhengere i verden. Sånn, da er vi alle fornøyde. Ikke noe å ta på vei for, forresten. Faktisk ikke noen overraskelse i det hele tatt. Jeg tror Liverpool aldri vil bli sett på som en storklubb av de fleste mest hardbarka Man Utd-supporterne, uansett hva de vinner og hvor mange supportere de har. De vil nok heller alltid være sett på som drittklubben fra Merseyside. Det er bare slik det er. Og det samme gjelder nok i motsatt retning. Endret 4. juli 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jippi, enda en diskusjon mellom konkurrentene! Liverpool er ikke en storklubb fordi de ikke har vunnet ligaen på mange år. Man Utd er ikke en storklubb siden de ikke har vunnet Champions League på mange år. Begge to er små drittklubber som likevel er blant de klubbene med flest tilhengere i verden. Sånn, da er vi alle fornøyde. Ikke noe å ta på vei for, forresten. Faktisk ikke noen overraskelse i det hele tatt. Jeg tror Liverpool aldri vil bli sett på som en storklubb av de fleste mest hardbarka storklubbene, uansett hva de vinner og hvor mange supportere de har. De vil nok heller alltid være sett på som drittklubben fra Merseyside. Det er bare slik det er. Og det samme gjelder nok i motsatt retning. 9003155[/snapback] NEI herre.. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) De når ikke ManUtd opp til støvlene, og det er min objektive mening. 9001995[/snapback] Når du ytrer dine egne meninger er de strengt tatt subjektive i og med at det er du som mener det, og ikke nødvendigvis alle andre. Endret 4. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) @Hewitt, ikke trekk oss ned i gjørma. Når dere vinner ligaen og etablerer dere som et topplag over 5-10år i toppen av Europa og den hjemlige liga skal jeg nok si at dere er et topplag. Dere har fanskaren og midlene til å bli regnet som det, bare resultater og flere store spillere mangler.. Endret 4. juli 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Syns denne diskusjonen er unødvendig. Liverpool og United har vært to av europas og verdens største og mest suksessfulle klubber over lang tid og viser ikke tegn til å endre det med det første. De kjemper i toppen i både hjemlig serie og i europa og har to av de største fanskarene i hele verden. Kvalifiserer ikke det til en toppklubb? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nå er jo dette en definisjonsak som er opp til hver person, så er vel egentlig ganske unødvendig ja. Om man tar de 10 største klubbene i Europa, så klart Liverpool er med der. Men jeg regner fortsatt ikke dem for og være helt der oppe, med spillere som Arbeloa, Aurelio, Finnan, Riise, Pennant, Sissoko o.l på førstelaget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Poster en del av det jeg skrev i den andre tråden: Ellers, det er selvfølgelig lov å diskutere! MEN - hele forumet vårt er bygd om slik at det i hovedsak skal være 1 tråd PR EMNE, ikke mange fellesstråder som inneholder masse forskjellig. Det er gjort et unntak her i dette forumet, for at folk skal kunne få diskutere sitt fotballag i fred. Ergo - ønsker man å diskutere en spesifikk sak som torres og det han sier om toppklubb og liverpool vs united, så er det ENESTE rette å lage en egen tråd. Da får vi en ryddig diskusjon, som flere kan ta del i, uten rot . Uten folk som sier "kom dere ut av united-tråden vår!" osv. Ser dere poenget mitt? Reaksjon på moderering gjøres ikke i denne tråden, men på pm. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ville han gå til klubben som var 21 p bak serieledern forrige sesong egentlig?9000486[/snapback] Dette er et godt spørsmål som også jeg har fundert litt over. Det er et særdeles merkelig karrierevalg når han velger en middelmådighet som Liverpool fremfor alle storklubbene som har vært interessert i ham. 9000630[/snapback] Hmm, du kaller klubben som har vært i to Champions League finaler på 3 år en middelmådig klubb. Det er merkverdig. De har heller ikke gjort det dirkete dårlig i PL heller. Liverpool er blant topp 4. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Nå er jo dette en definisjonsak som er opp til hver person, så er vel egentlig ganske unødvendig ja. Om man tar de 10 største klubbene i Europa, så klart Liverpool er med der. Men jeg regner fortsatt ikke dem for og være helt der oppe, med spillere som Arbeloa, Aurelio, Finnan, Riise, Pennant, Sissoko o.l på førstelaget. 9003521[/snapback] Arbeloa, Aurelio og Sissoko er ikke på førstelaget, og Finnan er minst like god som Gary Neville Når det gjelder fjorårssesongen så lyver tabellen. Liverpool var 14 poeng etter teten etter få kamper. Dette gjorde at de mistet litt av motivasjonen til å yte 100% mot de dårligste lagene (her må Benitez bli flinkere for øvrig), og de tapte noen poeng her og der (spesielt i slutten da de var klare for CL-finalen og ikke hadde noe å spille for i ligaen). Jeg er overbevist om at forskjellen blir atskillig mindre enn 21 poeng neste sesong Endret 4. juli 2007 av Darx Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Liverpool er en storklubb, men ikke helt i toppen.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såå, hvis jeg har forstått det rett så er ikke Liverpool en storklubb før de endelig vinner ligaen igjen? Selv om de er fullt kapable til å slå andre såkalte storklubber som Chelsea, Barcelona, Milan, Arsenal og you name it OG vinne Fa Cupen, CL og Ligacupen. Merkelig definisjon det der må jeg si. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såå, hvis jeg har forstått det rett så er ikke Liverpool en storklubb før de endelig vinner ligaen igjen? Selv om de er fullt kapable til å slå andre såkalte storklubber som Chelsea, Barcelona, Milan, Arsenal og you name it OG vinne Fa Cupen, CL og Ligacupen. Merkelig definisjon det der må jeg si. 9004291[/snapback] Liverpool kan kalle seg en ordentlig storklubb når de blir stabile, og blir et PL-lag, og ikke bare et cup-lag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så hva er egentlig Liverpool? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såå, hvis jeg har forstått det rett så er ikke Liverpool en storklubb før de endelig vinner ligaen igjen? Selv om de er fullt kapable til å slå andre såkalte storklubber som Chelsea, Barcelona, Milan, Arsenal og you name it OG vinne Fa Cupen, CL og Ligacupen. Merkelig definisjon det der må jeg si. 9004291[/snapback] Liverpool kan kalle seg en ordentlig storklubb når de blir stabile, og blir et PL-lag, og ikke bare et cup-lag. 9004317[/snapback] Så Liverpool er en storklubb, men ikke ordentlig storklubb altså? Så hva er egentlig Liverpool? 9004324[/snapback] Liverpool er visstnok et middelmådig lag som vinner cuper utelukket på grunn av flaks. I følge United-supporterne vel og merke. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fantastisk tråd. Torres-kjøpet er tydeligvis vanskelig å svelge for enkelte Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såå, hvis jeg har forstått det rett så er ikke Liverpool en storklubb før de endelig vinner ligaen igjen? Selv om de er fullt kapable til å slå andre såkalte storklubber som Chelsea, Barcelona, Milan, Arsenal og you name it OG vinne Fa Cupen, CL og Ligacupen. Merkelig definisjon det der må jeg si. 9004291[/snapback] Liverpool kan kalle seg en ordentlig storklubb når de blir stabile, og blir et PL-lag, og ikke bare et cup-lag. 9004317[/snapback] Så Liverpool er en storklubb, men ikke ordentlig storklubb altså? Topp 15 i Europa er de, men en storklubb / gigant? Nei. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såå, hvis jeg har forstått det rett så er ikke Liverpool en storklubb før de endelig vinner ligaen igjen? Selv om de er fullt kapable til å slå andre såkalte storklubber som Chelsea, Barcelona, Milan, Arsenal og you name it OG vinne Fa Cupen, CL og Ligacupen. Merkelig definisjon det der må jeg si. 9004291[/snapback] Liverpool kan kalle seg en ordentlig storklubb når de blir stabile, og blir et PL-lag, og ikke bare et cup-lag. 9004317[/snapback] Så Liverpool er en storklubb, men ikke ordentlig storklubb altså? Topp 15 i Europa er de, men en storklubb / gigant? Nei. 9004528[/snapback] Vil si at om en er på topp 15 i Europa, så er man en storklubb :!: Makan, er jo en del lag i Europa da gitt. Men ikke helt oppe i toppen, det er vi ikke, men storklubb, ja. Gigant, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå