Gå til innhold

Torres - Liverpool en storklubb?

Benitez

Anbefalte innlegg

Latterlig er det at det bare er ligagullet du må han vunnet for å kunne bli definert storklubb av deg. Fatter ikke at det ikke er stort nok for deg å vinne FA Cupen og Champions League, mener du virkelig at det bare er stort å vinne ligaen og det er det eneste du vil at dere skal vinne? :dontgetit:

Men for all del, du skal få ha din mening.

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Latterlig er det at det bare er ligagullet du må han vunnet for å kunne bli definert storklubb av deg. Fatter ikke at det ikke er stort nok for deg å vinne FA Cupen og Champions League, mener du virkelig at det bare er stort å vinne ligaen og det er det eneste du vil at dere skal vinne?  :dontgetit:

9001331[/snapback]

En storklubb pleier som regel å være best i sin egen liga, eller kjempe i toppen, hvis det er flere gode lag. Liverpool har vel ikke kjempet om ligagull på hvor lenge?

Ligaen er selvsagt førstepri, langt over Champions League.

Lenke til kommentar
Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen?

9001647[/snapback]

Ja. Noe mer du har å tilføye?

9001656[/snapback]

Har du?

9001664[/snapback]

Nei, hvorfor skulle jeg det? Er jo du som kommer med denne voldsomme newsflashen her. Hvilket argument.

Leve på gamle meritter ftw?

Først idag du fant ut at Forest var en tidligere gigant i Europa eller?

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen?

9001647[/snapback]

Ja. Noe mer du har å tilføye?

9001656[/snapback]

Har du?

9001664[/snapback]

Nei, hvorfor skulle jeg det? Er jo du som kommer med denne voldsomme newsflashen her. Hvilket argument.

Leve på gamle meritter ftw?

Først idag du fant ut at Forest var en tidligere gigant i Europa eller?

9001666[/snapback]

Lol

Vi har kommet lenger enn dere i CL de tre siste sesongene.

Lenke til kommentar

Lol

Vi har kommet lenger enn dere i CL de tre siste sesongene.

9001676[/snapback]

Hva i all verden har det med saken og gjøre? Nesten titler og andreplasser er vel stort sett det som glemmes raskest.

Liverpool er en gammel storhet ja, å er vel kanskje kanskje på vei til og reise seg. Men per dags dato er det nok enda et stykke å gå. Dere har en imponerende statistikk i Europa, men husk at Benitez har ikke akkurat hatt stor kamp om tredje i PL de to siste årene. Dermed har han hvilt mange spillere og hatt en stor fordel i CL. Samme som Milan hadde i år.

Hadde United hatt Rio og Vidic skadefri er jeg sikker på at vi kunne slått Milan og banket LFC i finalen.

Lenke til kommentar

Ingen lag hadde slått Milan slik de spilte i den andre semifinalen.

Men ellers er jeg enig, ser liksom ikke at liverpool er en storklubb. De hadde megaflaks i CL for to år siden, og nådde en finale i år vha. en forferdelig trist spillestil.

De når ikke ManUtd opp til støvlene, og det er min objektive mening.

Lenke til kommentar
Ingen lag hadde slått Milan slik de spilte i den andre semifinalen.

9001995[/snapback]

Alle lag i sluttspillet i CL hadde slått United slik de spilte. Utallige feilpasninger, elendig bevegelse og ræva forsvar. Men med Rio og Vidic på banen, ville nok dette frigitt midtbanen for litt defensive oppgaver og jeg tror kampbildet ville vært annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...