Benitez Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Latterlig er det at det bare er ligagullet du må han vunnet for å kunne bli definert storklubb av deg. Fatter ikke at det ikke er stort nok for deg å vinne FA Cupen og Champions League, mener du virkelig at det bare er stort å vinne ligaen og det er det eneste du vil at dere skal vinne? Men for all del, du skal få ha din mening. Endret 4. juli 2007 av Benitez Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Latterlig er det at det bare er ligagullet du må han vunnet for å kunne bli definert storklubb av deg. Fatter ikke at det ikke er stort nok for deg å vinne FA Cupen og Champions League, mener du virkelig at det bare er stort å vinne ligaen og det er det eneste du vil at dere skal vinne? 9001331[/snapback] En storklubb pleier som regel å være best i sin egen liga, eller kjempe i toppen, hvis det er flere gode lag. Liverpool har vel ikke kjempet om ligagull på hvor lenge? Ligaen er selvsagt førstepri, langt over Champions League. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 I så fall er jeg veldig stolt av å være supporter av en bitteliten drittklubb som aldri vinner ligaen og som har innmari flaks i alle cuper! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, det kan du si Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, det kan du si 9001381[/snapback] Spar meg. En storklubb burde ha vunnet ligaen minst engang de siste 18 år... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Spare deg fra hva? Være fan av det du anser som en liten klubb? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 La oss tygge litt på ordet storklubb, slik som jeg definerer det har ikke stor noe å gjøre med titler vunnet i det siste, men peker heller på ting som populæritet og markedsverdi. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En storklubb skal fortsatt vinne titler. Å sammenlign Ac milan, Real, Barca, Juve, Inter og ManU med Liverpool da ser man at Liverpool henger nok litt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En storklubb skal fortsatt vinne titler. Å sammenlign Ac milan, Real, Barca, Juve, Inter og ManU med Liverpool da ser man at Liverpool henger nok litt. 9001536[/snapback] Juventus har vel kjøpt litt ære sammen med MIlan da... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen? 9001647[/snapback] Ja. Noe mer du har å tilføye? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen? 9001647[/snapback] Ja. Noe mer du har å tilføye? 9001656[/snapback] Har du? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen? 9001647[/snapback] Ja. Noe mer du har å tilføye? 9001656[/snapback] Har du? 9001664[/snapback] Nei, hvorfor skulle jeg det? Er jo du som kommer med denne voldsomme newsflashen her. Hvilket argument. Leve på gamle meritter ftw? Først idag du fant ut at Forest var en tidligere gigant i Europa eller? Endret 4. juli 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg sitter og ler av Man Utd fans. Viste dere at Liverpool alene har vunnet flere Europatittler enn alle de andre engelske lagene har tilsammen? 9001647[/snapback] Ja. Noe mer du har å tilføye? 9001656[/snapback] Har du? 9001664[/snapback] Nei, hvorfor skulle jeg det? Er jo du som kommer med denne voldsomme newsflashen her. Hvilket argument. Leve på gamle meritter ftw? Først idag du fant ut at Forest var en tidligere gigant i Europa eller? 9001666[/snapback] Lol Vi har kommet lenger enn dere i CL de tre siste sesongene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og? Virkelig hardtslående argumenter jeg blir servert her, detter nesten i bakken. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Okei, jeg tror dere begge har for lengst ytret deres mening. På tide å roe ned litt Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har nettop funnet ut at jeg har bedre ting å gjøre enn dette her! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Lol Vi har kommet lenger enn dere i CL de tre siste sesongene. 9001676[/snapback] Hva i all verden har det med saken og gjøre? Nesten titler og andreplasser er vel stort sett det som glemmes raskest. Liverpool er en gammel storhet ja, å er vel kanskje kanskje på vei til og reise seg. Men per dags dato er det nok enda et stykke å gå. Dere har en imponerende statistikk i Europa, men husk at Benitez har ikke akkurat hatt stor kamp om tredje i PL de to siste årene. Dermed har han hvilt mange spillere og hatt en stor fordel i CL. Samme som Milan hadde i år. Hadde United hatt Rio og Vidic skadefri er jeg sikker på at vi kunne slått Milan og banket LFC i finalen. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ingen lag hadde slått Milan slik de spilte i den andre semifinalen. Men ellers er jeg enig, ser liksom ikke at liverpool er en storklubb. De hadde megaflaks i CL for to år siden, og nådde en finale i år vha. en forferdelig trist spillestil. De når ikke ManUtd opp til støvlene, og det er min objektive mening. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ingen lag hadde slått Milan slik de spilte i den andre semifinalen. 9001995[/snapback] Alle lag i sluttspillet i CL hadde slått United slik de spilte. Utallige feilpasninger, elendig bevegelse og ræva forsvar. Men med Rio og Vidic på banen, ville nok dette frigitt midtbanen for litt defensive oppgaver og jeg tror kampbildet ville vært annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå