Benitez Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) United hadde vel ikke råd etter å ha gjort tre storkjøp i sommern. Hadde de villet ha Torres, ville de ha fått han. 8999123[/snapback] Er ikke helt sikker på det du gitt Atletico hadde mottatt høyere bud og spilleren var tilbudt mer i lønn fra andre klubber, men han ønsket hele tiden å gå til Liverpool. Det var nøkkelen for meg, sier en henrykt Benitez til Liverpool Echo i dag. - Vi måtte jobbe hardt med denne overgangen, ettersom det var andre klubber som ønsket ham. Men spilleren sa med en gang at han ønsket å gå til Liverpool. Han sa vi var hans førstevalg, og det betydde alt for meg. - Han går ned i lønn for å få komme til Liverpool, men han vil selvsagt fortsatt tjene godt, ettersom han er en toppspiller. For å oppnå suksess må du ha spillere med lidenskap for klubben, og det har Fernando. Endret 4. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ville han gå til klubben som var 21 p bak serieledern forrige sesong egentlig? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor ville han gå til klubben som var 21 p bak serieledern forrige sesong egentlig?9000486[/snapback] Dette er et godt spørsmål som også jeg har fundert litt over. Det er et særdeles merkelig karrierevalg når han velger en middelmådighet som Liverpool fremfor alle storklubbene som har vært interessert i ham. Jeg håper for hans del at han lykkes, men jeg tror ærlig talt at han har gjort en tabbe. At han ikke gikk til United i denne omgang, ser jeg ikke på som noe stort tap. Utviklingen har gått i retning av at Ferguson velger å bruke en spiss og to kantspillere, og da er det rett og slett ikke plass til både Rooney og Torres i troppen. De er også veldig like som spillertyper, noe som ikke ville ha vært helt heldig. United trenger ingen flere spisser for øyeblikket, og i alle fall ikke i den prisklassen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Torres valgte klubb med hjertet, enkelt og greit. Herlig å se en spiller som ikke tenker kun penger, men tenker på hvilke klubber han har følelser for når han velger å gå fra moderklubben sin. Det er noe annet enn de mange primadonnaene vi har i fotballen i dag. Torres vil nok vinne et Champions League-trofé og være en del av en langsiktig plan for å også vinne PL-gull. Da kan man vel ikke gå til en bedre klubb en Liverpool. Og jeg regner med at han også ønsker å oppleve verdens beste supportere rope ham frem. Så valget hans var kanskje ikke så vanskelig å forstå likevel ... Endret 4. juli 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hehehe. Her er det objektive innlegg fra alle parter ser jeg.... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nå har jo Torres vært fan av Liverpool ganske lenge. Han har en lideskap for klubben som avgjorde at han kom til Liverpool. Han er jo oppvokst på 80- tallet. Så da er det kanskje ikke så rart at ham liker Liverpool. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Objektivitet er jo ikke gøy. Neida, jeg har egentlig litt objektive gener i meg, men klart - når det kommer fra Man Utd-supportere at de ikke greier å forstå hvorfor en spiller vil spille for Liverpool, så blir det så håpløst for min del at jeg bare må le og ta litt igjen. Selv om jeg misliker Man Utd sterkt, så har jeg evne til å forstå at andre - også fotballspillere - har følelser for Man Utd, og jeg er helt sikker på at det er mange lovende fotballspillere der ute som ønsker å spille for Man Utd utover lønningene. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Neida, jeg har egentlig litt objektive gener i meg, men klart - når det kommer fra Man Utd-supportere at de ikke greier å forstå hvorfor en spiller vil spille for Liverpool, så blir det så håpløst for min del at jeg bare må le og ta litt igjen. Selv om jeg misliker Man Utd sterkt, så har jeg evne til å forstå at andre - også fotballspillere - har følelser for Man Utd, og jeg er helt sikker på at det er mange lovende fotballspillere der ute som ønsker å spille for Man Utd utover lønningene.9000866[/snapback] Nå er det vel strengt tatt ingen som har problemer med å forstå at enkelte spillere ønsker å spille for Liverpool; det som er vanskeligere å forstå, er hvorfor en spiller som kan velge og vrake i storklubber velger Liverpool. Det er for øvrig ikke på grunn av lønningen det er uforståelig (så vidt jeg forstår, får han 90 000 pund i uken), men på grunn av at jeg vanskelig kan se at Torres kan få utnyttet sitt potensiale fullt ut uten å spille i en storklubb. Men, men, tiden får vise om han gjort det rette valget. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og Liverpool er ikke en storklubb? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og Liverpool er ikke en storklubb? 9001054[/snapback] Mener han det. Så ler jeg høyt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det var jo det han sa ganske så klart, indirekte. Altså jeg er Man UTD fan, men når Liverpool har vunnet CL for bare en liten stund tilbake så er de under begrepet storklubb. I tillegg kom de som nr. 3 i Premier League. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt meg flat nå, PelsJakob. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 United trenger en golgetter, [...]9000701[/snapback] Jeg registrerer at mange hevder dette, men faktum er tross alt at United i sine beste perioder ikke har hatt noen utpregede boksspillere. Ruud van Nistelrooy er en av de få goalgetterne vi har hatt i klubben, og i løpet av hans fem sesonger, vant vi serien bare én gang. I hele storhetstiden på 90-tallet, lå toppskårerne på rundt 15 mål. Andy Cole og Dwight Yorke var de eneste som (så vidt) nådde 20 ligamål på en sesong. Gamle helter som Mark Hughes, Eric Cantona og mange andre, var heller aldri noen storskårere. Med Uniteds spillestil tror jeg vi er bedre tjent med en spiller som Rooney på topp. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg ser ikke på Liverpool som en storklubb. Porto har også vunnet Mesterligaen, uten at de blir en storklubb av den grunn. En posisjon som storklubb manifesterer seg først og fremst i form av ligagull, og det har ikke Liverpool vært i nærheten av på godt over 15 år. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Liverpool er vel en "storklubb" som lever på gamle merriter hvis jeg skal være litt slem, vi snakker jo om en klubb som ikke har vunnet PL siden 89/90 sesongen... Men de har jo vært flinke i cupene det skal de ha, da trenger de jo bare å være gode litt nå og da og ikke stabilt over en hel sesong (litt slem nå ) Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg ser ikke på Liverpool som en storklubb. Porto har også vunnet Mesterligaen, uten at de blir en storklubb av den grunn. En posisjon som storklubb manifesterer seg først og fremst i form av ligagull, og det har ikke Liverpool vært i nærheten av på godt over 15 år. 9001125[/snapback] Jeg vet ikke om jeg gidder å bli provosert av dette en gang, det er bare PelsJakob som driter seg ut. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nei, jeg ser ikke på Liverpool som en storklubb. Porto har også vunnet Mesterligaen, uten at de blir en storklubb av den grunn. En posisjon som storklubb manifesterer seg først og fremst i form av ligagull, og det har ikke Liverpool vært i nærheten av på godt over 15 år. 9001125[/snapback] Jeg vet ikke om jeg gidder å bli provosert av dette en gang, det er bare PelsJakob som driter seg ut. 9001197[/snapback] Før du har kommet med et saklig svar med tungtveiende argumenter - er det du som driter deg ut. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes hans definering er latterlig. Enkelt og greit.Må jeg minne dere på at vi har vunnet mere enn dere: Ikke bare tilsammen, men også de tre siste sesongene... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg synes hans definering er latterlig. Enkelt og greit.Må jeg minne dere på at vi har vunnet mere enn dere: Ikke bare tilsammen, men også de tre siste sesongene... 9001238[/snapback] Who cares. Ligaen som teller. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 Så Barcelona og AC Milan er ikke storklubber lenger siden de ikke vant ligaen? Patetisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Så Barcelona og AC Milan er ikke storklubber lenger siden de ikke vant ligaen? Patetisk. 9001282[/snapback] Ahahaha, snakk om å vri og vende på ting gutt. Fy faen. Liverpool har ikke vunnet ligaen på 17/18 år nå, sier sitt vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå