Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Showcase/Worklog: Toyota 4-Runner 3.0TD *Solgt*

Anbefalte innlegg

Update:

Vel da kan folk begynne å ta farvel med 4Runnern, var innom Toyota å dag og fikk tilbud både med og uten innbytte

og bestemte meg for å reservere en Hilux, det var bare 2 igjen av den, neste "forsyning" fra japan kommer da ikke

før i August så her gjaldt det å handle raskt.

Hilux D-Cab 3.0 D-4D 5-trinns manuell SR+ ---Skinn

361.400

Farge BLACK MC.-LX-GRAY (-209LX10)

4500

Standard (S6)

0

Rabatt:

7414 (kun uten innbytte)

Utstyr

Tilh.feste orginalt, "flanged"

6849

TNS510 Navigasjon

13.450

Ståltopp

17.000

Kasseinnlegg plast/Stoff?

2500/????

Totalprisen blir 395.850 uten innbytte, med innbytte blir det noe mindre. Bilen er leveringsklar i Februar

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk Takk :)

Ja bilen har tjent meg godt, og vi har hatt det mye artig sammen (og litt uhell også). Så det er litt vemodig å kvitte seg med 4Runner`n, men jeg er sikker på at det er noen der ute som vil gi den et godt hjem, for alt jeg vet så kan det godt hende at den blir i nærområdet?.

Denne tråden blir ikke stengt før uti neste uke så kommentarer tas gladelig imot enda en stund til.

Ang den nye bilen, så kan jeg si at jeg ligger i planleggingen og det er mye spennende produkter der ute. En annen

ting er at denne hiluxen i SR+ trim har utstyr som du i utgangspunktet bare kunne glemme å få før slik som: BA (Bremse assistanse)

Cruisecontroll, lyktespylere, VSC (stabilitetskontroll) , EBD (elektronisk bremsekraft fordeler),Satelittnavigasjon (med SD minnebrikke og USB), 17 toms alufelger, Sidegardinkollisjonsputer, Tonede sideruter(bakre) og bakrute. Elektronisk klimaanlegg med pollenfilter, Skikkelige sportseter i skinn, Kjørecomputer og ikke minst 2gen 1KD-FTV (3.0 D-4D) motoren fra Landcruiser med 171hk (3600rpm) og 343Nm (1400-3200rpm) :love:

Lenke til kommentar
Synes nesten du får opprette en ny tråd før du stenger denne. Det er en ordre.

Når i februar regner du med å få den ? =)

I midten av februar hvist alt klaffer. Bilen i seg selv er ikke noe problem, men det er ekstrautstyret som kan avgjøre leveringsdatoen.

Jeg hadde opprinnelig tenkt å få kasseinlegg med stoff (er i realiteten et plastinlegg uten riller trukket i syntet stoff) men går ikke

dette så blir det et i plast.

Ekstrautstyr, leveringsklart/usikkert:

TNS510 satnav. icon15.gif

Tilhengerfeste "Flanged" icon15.gif

Ståltopp ?

Kasseinnlegg stoff ?

Ny tråd blir opprettet før denne stenges, så no worries ;)

Lenke til kommentar

Jo for all del la oss glemme 9-5 :p

Tok faktisk den nye Avensis i nærmere øyesyn da jeg var hos Toyota, den var blitt flott

inni, når du åpner hanskerommet så "daler" det ned av seg selv. Ellers var den utstyrt med

elektriske skinnseter og automatgir, multimediaratt osv..

Den blir nok sikker populær.

Lenke til kommentar

Kan ikke si annet enn at jeg er veldig misunnelig her Rebel-Rider !

Hilux er fantastiske biler, uten tvil. Hadde selv valgt en Pathfinder i stedet,

men nå er det ikke meg som driter penger her.. Gratulerer med en ny digg bil!

Tror ikke du vil komme til å angre, selv om 4Runner'n vel er en god bil det og..

Lenke til kommentar

tiiim: nei uff, skal det gjøres noe med hiluxen så blir det jeg som står for det og på min måte. :)

nikk0: takk takk, Gleder meg uten tvil til dagen jeg kan hente den nye hiluxen. Hiluxen med 3liters motor og høyt ustyrsnivå er noe jeg har ventet lenge på, men ventingen har vært verdt det.

Lenke til kommentar

UPDATE: 4Runnern er nå Solgt! tråden stenges om kort tid.

Takk til alle som har fulgt med i worklogen, håper dere har hatt like stor glede av den som jeg har hatt. Den får nå et godt hjem ca 2,5 timer fra der jeg bor, så nå må jeg benytte "apostlene" en stund frem til nybilen er leverinmgsklar.

Ny tråd er nå åpnet!. :)

>> Showcase/Worklog: Toyota Hilux 3.0D-4D SR+ <<

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...