tomeny Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har prøvd å ta ulike bilder for å teste EF-S 18-55 kitobjektivet til min EOS 350D. Hva mener dere om denne(fokus er bevist lagt litt lengre bak i bilde). Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mener jeg ser hva du har tenkt, men du hadde ikke trengt å gjøre det ettersom kontrasten og formen på kronbladet(?) ordner det helt på egenhånd. Kanskje skulle du rett og slett skulle hatt litt større dybdeskarphet..?! Anyway, refleksjonen i høyre hjlrne sloss også om oppmerksomheten.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er absolutt mulig å hente mer ut av det. Så vidt jeg vet er det blender på rundt 3 eller 3.5 på på det objektivet. Men i dette tilfellet syntes jeg du skulle brukt litt mindre blender fordi bladene fremst ikke er så klare. Og et hakk tregere lukkertid så hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og et hakk tregere lukkertid så hadde det vært perfekt.9004376[/snapback] Hm ? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kanskje han mener å si at det er noe undereksponert? Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Uansett er emnetittel veldig difus, utstyret kan man alltid få mer ut av. Men som ble nevnt, senke lukkertiden litt så har du det. Likte godt kronbladet, rent og spisst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå