Dunedain Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bedre at utviklerne tar seg god tid med spillet, enn at det kommer raskt ut, noe som ofte også vil si halvferdig. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 eg trur MoH Airborne kansje blir satt litt i skyggen av brothers in arms hells highway og call of duty 4.. eg synes grafikken ser klart bedre ut i BIA enn MoH men det åpne gameplayet i MoH frister litt..grafikken var så som så.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det kommer vel i 1080p 120fps da? + Real time weapon change? Betyr forhåpentligvis at de bruker litt mere tid på å optimalisere på PS3 slik at vi slipper reprise der 360 versjonen både ser bedre ut og har bedre fps slik som så mange andre multiplattformspill. Det minste vi kan forlange av et spill såpass lenge etter launch på en så teknisk overlegen maskin som PS3 tross alt er, er at det ser minst like bra ut i hvert fall. Om det skullle ende opp med 30 fps på PS3 og 360 versjonen med 60 fps gjør ikke noe nå lenger etter som jeg har lest at 30 fps er bedre for PS3 i en annen tråd. Men... MGS redder vel PS3 fortsatt vel? 9004983[/snapback] Vegas, Darkness ser minst like bra ut og Oblivion ser faktisk best ut til PS3 Oblivion er jeg enig i fordi det har jeg selv. Vegas veit jeg ikke jeg bare sitter på 360 versjonen, men har lest noen mener at det ser bedre på PS3. Jeg har dog sett screenshots hvor sortnivået er stilt opp for høyt og slik at detaljer er blitt borte, men det ser ut som det er mere trykk og bedre sort i bildet. Men på en god TV/projektor burde det være mulig både for 360 versjonen og få bedre sortnivå og PS3 beholde mere detaljer i mørke områder ved litt kalibrering. Men dette er nok for mange bare pirking. Et fantastisk spill uansett. Det samme forsåvidt med Darkness også, har foreløpig bare 360 versjonen. Har sitti litt i kveld med dette. Hvis rapportene stemmer angående Darkness på PS3 så tror jeg kanskje man ikke skal si at det da ser minst like bra ut på den uten videre. Jeg har lest om jaggies, noe fps problemer på PS3. Vil nok gjerne få se det selv. Men på 360'n nå kjører Darkness ut med 1080p på projektoren og det finnes ikke jaggies. Og ingen slow downs så langt jeg er kommet. Noen har sagt PS3 versjonen har bedre sortnivå i Darkness, men det må være svada. 360 versjonen av Darkness starter opp med en fargeprofil som default er for lys og litt uvasket både i farger og sortnivå. Og det er vel dette vi har sett på sammenligningsvideor og screenshots. Men jeg bare valgte en annen fargeprofil første gang da spillet startet og vips - sort er sort, samtidig som jeg greide å beholde detaljer i mørke områder. Fargene ble også freskere. Intet behov for å stille hverken på TV (for de som har det) eller projektoren i mitt tilfelle. Skal bli spennende å se PS3 versjonen om den har andre fordeler som 360'n ikke har senere en gang. Det er også mulig å gå tilbake i options menyen senere og velge mellom flere fargeprofiler og evt. stille gammanivået der for fininnstilling. Anbefaler alle å prøve det for Darkness er jo... dark.. skal være det i hvert fall. Uansett- disse sammenligningsvideoene virker mer og mer meningsløse for meg når forskjellene går på farge/kontrast/sortnivå som er justerbart inne fra spillet. Endret 7. juli 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå