_KroSjefen_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jaja...trenden forsetter... airborne kommer 24 august til x360 og utsatt til november på ps3.. hva skjer egentlig..:? Kilde Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det som skjer er at det er utrolig vanskelig å utnytte Cell-prosessoren. Paralell programmering er en ny teknologi og f.eks. en av de store forskjellene mellom hjerner og computere. Forhåpentligvis vil man etterhvert klare å finne nye metoder. Men enkelte er skeptiske til at vi i det hele tatt får utnyttet kraften i PS3s levetid. Endret 4. juli 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette begynner å bli en skikkelig 'pain in the ass', det er på tide at de klarer å utnytte HW'en til PS3 snart! Skulle ikke Sony og IBM holde et slags kurs for spillutviklere? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dette begynner å bli en skikkelig 'pain in the ass', det er på tide at de klarer å utnytte HW'en til PS3 snart! Skulle ikke Sony og IBM holde et slags kurs for spillutviklere? 9003535[/snapback] Da er det jo gjerne et problem at selv ikke kursholderne vet hvordan man skal få utnyttet kraften. Men det er nok mange 3. partier som vet enda mindre ja... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bedre utsatt en noen slags form for dårlig utnyttet HW. Bare ikke GtaIV blir utsatt, da ber jeg dem brenne i ...... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ja, hvis IBM og Sony ikke vet hvordan man skal utnytte Cell, ja, da har de et problem. :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) ups.. feil spill Endret 4. juli 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Det kommer vel i 1080p 120fps da? + Real time weapon change? Betyr forhåpentligvis at de bruker litt mere tid på å optimalisere på PS3 slik at vi slipper reprise der 360 versjonen både ser bedre ut og har bedre fps slik som så mange andre multiplattformspill. Det minste vi kan forlange av et spill såpass lenge etter launch på en så teknisk overlegen maskin som PS3 tross alt er, er at det ser minst like bra ut i hvert fall. Om det skullle ende opp med 30 fps på PS3 og 360 versjonen med 60 fps gjør ikke noe nå lenger etter som jeg har lest at 30 fps er bedre for PS3 i en annen tråd. Men... MGS redder vel PS3 fortsatt vel? Endret 4. juli 2007 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Closed Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bedre utsatt en noen slags form for dårlig utnyttet HW.Bare ikke GtaIV blir utsatt, da ber jeg dem brenne i ...... 9003637[/snapback] Det skjer aldri! Rockstar skryter av PS3. Det er de og Criterion. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bedre utsatt en noen slags form for dårlig utnyttet HW.Bare ikke GtaIV blir utsatt, da ber jeg dem brenne i ...... 9003637[/snapback] Det skjer aldri! Rockstar skryter av PS3. Det er de og Criterion. 9005565[/snapback] ++ mange flere. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 360 versjonen med 60 fps gjør ikke noe nå lenger etter som jeg har lest at 30 fps er bedre for PS3 i en annen tråd. 9004983[/snapback] Hvordan da? Har du en link? Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Det kommer vel i 1080p 120fps da? + Real time weapon change? Betyr forhåpentligvis at de bruker litt mere tid på å optimalisere på PS3 slik at vi slipper reprise der 360 versjonen både ser bedre ut og har bedre fps slik som så mange andre multiplattformspill. Det minste vi kan forlange av et spill såpass lenge etter launch på en så teknisk overlegen maskin som PS3 tross alt er, er at det ser minst like bra ut i hvert fall. Om det skullle ende opp med 30 fps på PS3 og 360 versjonen med 60 fps gjør ikke noe nå lenger etter som jeg har lest at 30 fps er bedre for PS3 i en annen tråd. Men... MGS redder vel PS3 fortsatt vel? 9004983[/snapback] Vegas, Darkness ser minst like bra ut og Oblivion ser faktisk best ut til PS3 Angående MoH så sier EA dette EA Explains Medal of Honor Airborne PS3 Delay Airborne won’t be arriving until months after the Xbox 360 and PC versions. The game’s executive producer tells Next-Gen why.Earlier this week, EA confirmed that Medal of Honor Airborne for PS3 would be arriving in November this year, as opposed to the August 28 release date for the Xbox 360 and PC versions. Executive producer Patrick Gilmore told Next-Gen in a phone interview today that the Airborne team had received PS3 dev kits “a little bit later” than Xbox 360 and PC, and those two SKUs have “always” been ahead of the PS3 version. He said that the PS3 version is “looking good,” but added, “We want to release on PS3 when we can deliver a much more polished and complete experience.” Gilmore wants to make sure that Sixaxis functionality with the PS3 version is up to par, and said he doesn’t want to “shortchange” PS3 owners. “I think it’s a great machine. We haven’t had as long [on the PS3], but the Cell processor is very, very powerful, and the challenge for any developer is figuring out how to leverage all that extra power… We’re a platform-agnostic company, so the challenge for Medal of Honor Airborne is always fully leveraging the platform, and not doing what some of our competitors do, which is cater to the lowest common denominator.” Gilmore said that the main differentiating factor for the PS3 version of the game will be the use of the Sixaxis controller. He told Next-Gen that players will be able to use the tilt-sensing capabilities to maneuver the parachute as the protagonist descends upon enemies. He said that the Sixaxis will also be used “to leverage the control system for moving while in iron sight and creating a little different combat experience for peeking and engaging an opponent.” Medal of Honor Airborne’s major design distinction is the ability to parachute into hot zones to take on enemies from all angles, bucking the WWII shooter trend of scripted fight sequences. Kilde Endret 6. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Vegas, Darkness ser minst like bra ut og Oblivion ser faktisk best ut på PS3 Angående MoH så sier EA dette Ingen av anmelderne er enige i det. Ifølge alle anmeldelsene jeg har lest og sett (en god del) ser Vegas definitivt bedre ut på X360. The Darkness så likt ut bortsett fra dårligere anti-aliasing og flere småfeil. Oblivion kom det en grafisk oppdatering til som gjorde at de ble likeverdige ifølge de fleste kilder. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Vegas, Darkness ser minst like bra ut og Oblivion ser faktisk best ut på PS3 Angående MoH så sier EA dette Ingen av anmelderne er enige i det. Ifølge alle anmeldelsene jeg har lest og sett (en god del) ser Vegas definitivt bedre ut på X360. The Darkness så likt ut bortsett fra dårligere anti-aliasing og flere småfeil. Oblivion kom det en grafisk oppdatering til som gjorde at de ble likeverdige ifølge de fleste kilder. 9020307[/snapback] Har spilt Oblivion 100 vis av timer til Xbox 360 og de er ikke i nærheten. Jeg har også Oblivion til PS3. Vegas har jeg også spilt på begge og jeg kan ikke legge merke til noen forskjeller i det heletatt Vegas: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Oblivion Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Kilde Endret 6. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) PS3-versjonen av The Darkness ser skarpere ut på stillbilder fordi Xbox 360-versjonen har motion-blur. Foruten dette, ser man tydelig at spesielt menneskemodellene er rundere i kantene mange steder i Xbox 360-spillet. Oblivion fikk de et år på seg til å forbedre, så det er ikke så rart. Det beviser dog at bare utviklerne legger tid i arbeidet, så kan grafikken bli like god på begge. Men det tar tid. Endret 6. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 PS3-versjonen av The Darkness ser skarpere ut på stillbilder fordi Xbox 360-versjonen har motion-blur. Foruten dette, ser man tydelig at spesielt menneskemodellene er rundere i kantene mange steder i Xbox 360-spillet. Oblivion fikk de et år på seg til å forbedre, så det er ikke så rart. Det beviser dog at bare utviklerne legger tid i arbeidet, så kan grafikken bli like god på begge. Men det tar tid. 9020430[/snapback] Får vente til det kommer skikkelig bilder av Darkness fra Xbox 360 og PS3, så jeg fjernet de bildene. Poenget med å poste disse bildene er at de kan lage bra spill til PS3 MoH vil garantert bli bra, tar litt tid men like greit så får vi det skikkelig til PS3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Riktig som du sier at det kan komme like pene spill til begge. Det bare tar tid. og det er det dessverre ikke alle utviklere som benytter seg av. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hovedforskjellen på Oblivion er at det flyter litt bedre på PS3, du får ikke den Loading teksten når du er ute å løper i terrenget ilke ofte, f.eks. Angående MoH, så er det mye bedre de utsetter enn underleverer, spessielt med tanke på alle titlene som kommer rundt den tiden. Ang. IBM og Sony så holder dem foredrag og utgir såkalte whitepapers om hvordan folk kan komme best ut av å programmere på Cell, de holder ikke 'kurs' men de forklarer hvordan man får mest ut av dem til sine formål. Men hovedproblemet ligger ikke med IBM og Sony sine 'kurs' lenger, nå er problemet mere middleware som UE3, ikke er optimalisert for Cell godt nok, og Epic sin kundessupport ikke er god nok. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Selv etter Patchen til Oblivion på 360 så synes jeg ikke det er på langt nær så flott som det er på Playstation 3. Ja - sitter på begge. Hehe. Langt bedre frame rate på PS3, mindre stutter, loading og slowdowns. Pluss det ser bedre ut også. Jepp MoH får heller utsettes og se bra ut på PS3. Det fortjener PS3 eierne også. Tror det blir det kongespill. Ja, gjorde litt narr av situasjonen over her i et annet innlegg, men er litt irritert over enkelte representanter fra Sony som har skrytt på seg og lagt lista så høyt at man bare blir nødt til å bli skuffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå