To be honest Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg har oppgradert min kjære pc og bestemte meg for å gå for Aquaero for å styre alt slik at viftene ikke gikk hele tiden. Har AC fra før og er veldig fornøyd. Kjøler CPU, GPU og HDD, har i tillegg aquastream pumpa og evo360 radiator. Før brukte jeg en 4 kanals sunbeam rheobus men nå ville jeg automatisere litt etter major upgrade. Problemet er som følger: I går satte jeg inn Aquaero og fyrte opp for første gang på ny HD og skulle installere Ultimate 64bit. Da jeg startet, virket alt og Aquaero'n lyste og viste diverse ting i displayet, viftene gikk på fullt da jeg ikke hadde konfigurert noe enda, klokka ble mye og etter update i windows så shutta jeg ned på vanlig måte og gikk og la meg. Zzz Zzz Zzz. vokna idag og skulle fyre for å konfigurere ting og tang og da var displayet helt dødt! ingen vifter gikk men pc'n startet og jeg kom inn i windows, det lyser grønt i en diode bak på aquaero'n og pumpa som er kopplet til med kabel fungerte som den skulle men aquaeron ser ut som om den har tatt kvelden, noen som har opplevd det samme eller har ideer? Alle tanker og ideer motas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå