jj_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De siste 3-4 dagene har jeg totalt sluttet å motta spam-mail. Har nextgentel internett og e-post. Andre som har opplevd det samme? Er det NGT som plutselig har satt opp et bedre filter eller er det en eller annen spammer som sto for 90% av verdens spam som har blitt tatt? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Tar opp denne igjen jeg: Nå har Nextgentel i lang tid vært fri for Spam-mail, de har fått et bedre "filtrerings-system". En tid mottok jeg hvert døgn ca 200 spam mail. Det var en lettelse å bli fri dette. Men de siste par døgnene er det en ip adresse (vet hvilken) som spyr ut Spam-mail og bruker utallige ulike mail-adresser, mange rare oppkonstruerte, alle kommer fra samme ip-adresse. Denne ip-adressen har brukt min mail-adresse også til å sende fra. Nå har jeg varslet Nextgentel om dette...er det andre brukere av Nextgentel som opplever det samme fra en bestemt ip-adresse? Foreløpig kan jeg ikke gjøre annet enn å blokkere alle disse adressene så de ikke dukker opp igjen. Håper nettleverandøren ordner saken. RandiA Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Har ikke merket noe til dette selv, er rett og slett kvitt de værste mengdene spam! Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå