Lanes Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Hei. Byttet ut standard kjøler på et 1800xt kort med Zalman VF900 i dag, men nå har jeg store problemer med temperaturen. Under load suser temperaturen raskt over 100 grader før jeg naturlig nok stopper. Idle ligger kortet på 65 grader og viften er da satt på høyeste hastighet. Var redd jeg hadde brukt for mye kjølepasta første gang, men problemet var der fremdeles da jeg la på ny, denne gang veldig tynt. Det er ellers veldig bra luftflyt i kabinettet mitt. Klør meg i hodet nå, og usikker på hva mitt neste steg skal være. Noen tips? Endret 4. juli 2007 av Lanes Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hmmm ja dette var rart må være galt montert for samme kjølern holder 7600gt'n min på 45 grader load med en kabbinet vifte. Men sjekk at kjølern ikke går nedi noe rundt på kortet og sjekk om du har strammet skruene under ordentlig. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mulig jeg har funnet problemet nå. Avstandsskruene var for lange, har lagt til noen ekstra skiver og håper dette skal fungere. Starter maskinen nå. Lenke til kommentar
Lanes Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 puh, var ikke værre en det nei. 38 idle og 65 under load nå. Burde selvfølgelig ha passet på at det satt skikkelig, men var ikke så lett å se med det første. Hadde litt panikk i et øyeblikk der:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå