Disengage Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Eller har det? Hehe.. Venter bare på et svar, så skal jeg slette den posten her altså.. hehe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Den har kommet i US , men ikke i Europa Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ser du hvor denne er postet? Sony delen! det kommer ikke før 20 juli til ps3 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjøp det fra USA. sparer en del kroner og får spillet lenge før Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som har noen forslag til hvor det kan kjøpes fra? Billig og raskt. Lenke til kommentar
Jokkepotte Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte mitt fra Amazon.com Utrolig fornøyd med det!! Kosta nesten 500 kr alt inkludert og ble levert av 2 karer på døren min hehe Kom også 1 dag før den skulle, tok 4 dager da jeg bestilte den 28 Juni (så da kom jo helgen imellom også..). De har et ganske greit system der du kan følge pakken fra dag til dag. Så jeg ville anbefalt Amazon.com på det sterkeste. Endret 6. juli 2007 av Jokkepotte Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk feil i posten fra Videogamesplus.ca jeg fikk en PS3 version isteden for 360 version, heldigvis fikset jeg en 360 version fra ett annet sted. men jeg har da 1st ubrukelig Ps3 version av the darkness.. PM meg om noen har lyst på... Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Edit. Dobbel. Endret 6. juli 2007 av thehazen Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er denne 20 Juli datoen bekreftet, slik at jeg kan stikke ut i lunsjen og kjøpe dette? Gleder meg løst til dette spillet...skulle bare hatt ny tv først.... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvorfor ikke kjøpe fra VGP ? får det mye tidligere og billigere.. er jo ikke delt inn i soner på spill og de setter jo automatisk 20 dollar på pakka så vi slipper tull. Menmen, noen vil vel betale 600 istedenfor litt over 300/400 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 VGP? Hva med kompabilitet når man prøver spill fra USA, med tanke på EU og multiplayer? Finnes det regionrestriksjoner her? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) www.videogamesplus.ca Canadisk nettbutikk hvor de selger spill til oss i EU som vet å bruke huet....De slenger på en lapp hvor det står 20$ value game og da glir varen glatt gjennom tollen. Har bestilt over 25+ spill derfra og alt kommer gjennom. Leveringstid: Bestill Mandag få det levert Torsdag/Fredag Bestill Torsdag få det levert Tirsdag Dette er kun de dagene jeg bestiller så vet ikke hvordan leveringen er ellers. Frakten er på ca. 30 Norske så ikke mye det heller. Tror jeg betaler runddt 400-420 inkl. frakt for et flunka nytt Ps3 spill, så prisen er hvertfall ikke noe å klage over. Ang. kompabilitet mtp. online og slikt så er det jo helt avhengig av utvikler og hvordan de lager serverene. Insomniac lagde jo egen server for US og EU, men etter en patch så ble disse 2 slått sammen. Jeg kommer til å kjøpe alle spillene mine fra den butikken bortsett fra de få som jeg skal spille online: - SOCOM: Confrontation - SOCOM 4 Alt annet blir importert Endret 10. juli 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nice! Takk for info! Blei nesten litt sugen på å bestille The darkness derfra nå! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bestilte også mitt fra videogamesplus.ca. Etter min erfaring har de ca 4-5 dagers leveringstid uansett. Fikk tilogmed en ti-dagers trial til WoW Burning Crusade gratis, men det skal jeg brenne. The Darkness er uansett et jævla stilig spill! Jackie er nesten like badass som Kratos i God Of War. Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og der var det bestilt. Bare å vente da! Gleder meg til noen saftige timer. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Enjoy Du kommer ikke til å bli skuffet Gratulerer med ditt første kjøp på VGP Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Takk for det! Er det noen som vet om det er forskjeller mellom US og EU versjonen av spillet? Mener jeg leste i en tråd eller noe, at det ble holdt tilbake i EU for å fikse en feil? Litt kjip`ærn om det er noe "bedre" på EU versjonen. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er ingen forskjell...eneste feilen var vel pga. en kode som var "ødelagt" så de måtte fikse på den på EU versjonene. Kan også hende at det ble utsatt pga. disse franske/tyske/spanske vennene våres som ikke kan et snev av engelsk... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe....høres bra ut! Takk igjen Wangen. Nå stikker jeg og kapper ventilen av en flaske narkosegass, så våkner jeg om en 4-5 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå