Gå til innhold

The Darkness har ikke kommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte mitt fra Amazon.com

Utrolig fornøyd med det!! Kosta nesten 500 kr alt inkludert og ble levert av 2 karer på døren min hehe

Kom også 1 dag før den skulle, tok 4 dager da jeg bestilte den 28 Juni (så da kom jo helgen imellom også..). De har et ganske greit system der du kan følge pakken fra dag til dag.

Så jeg ville anbefalt Amazon.com på det sterkeste. :thumbup:

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar

Jeg fikk feil i posten fra Videogamesplus.ca jeg fikk en PS3 version isteden for 360 version, heldigvis fikset jeg en 360 version fra ett annet sted.

men jeg har da 1st ubrukelig Ps3 version av the darkness..

PM meg om noen har lyst på...

Lenke til kommentar

www.videogamesplus.ca

Canadisk nettbutikk hvor de selger spill til oss i EU som vet å bruke huet....De slenger på en lapp hvor det står 20$ value game og da glir varen glatt gjennom tollen. Har bestilt over 25+ spill derfra og alt kommer gjennom.

Leveringstid:

Bestill Mandag få det levert Torsdag/Fredag

Bestill Torsdag få det levert Tirsdag

Dette er kun de dagene jeg bestiller så vet ikke hvordan leveringen er ellers.

Frakten er på ca. 30 Norske så ikke mye det heller. Tror jeg betaler runddt 400-420 inkl. frakt for et flunka nytt Ps3 spill, så prisen er hvertfall ikke noe å klage over.

Ang. kompabilitet mtp. online og slikt så er det jo helt avhengig av utvikler og hvordan de lager serverene. Insomniac lagde jo egen server for US og EU, men etter en patch så ble disse 2 slått sammen. Jeg kommer til å kjøpe alle spillene mine fra den butikken bortsett fra de få som jeg skal spille online:

- SOCOM: Confrontation

- SOCOM 4

Alt annet blir importert :)

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Bestilte også mitt fra videogamesplus.ca. Etter min erfaring har de ca 4-5 dagers leveringstid uansett. Fikk tilogmed en ti-dagers trial til WoW Burning Crusade gratis, men det skal jeg brenne.

The Darkness er uansett et jævla stilig spill! Jackie er nesten like badass som Kratos i God Of War. :cool:

Lenke til kommentar

Takk for det!

Er det noen som vet om det er forskjeller mellom US og EU versjonen av spillet?

Mener jeg leste i en tråd eller noe, at det ble holdt tilbake i EU for å fikse en feil?

Litt kjip`ærn om det er noe "bedre" på EU versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...