Zheptra Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Noen som har noen innspill på hvordan jeg kan forbedre denne setup'en? på forhånd takk:) Endret 4. juli 2007 av Zheptra Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 -Ville kuttet ut CPU, byttet ut med E6600, koster mye mer for E6700, du får ikke så mye mer. Evt. kjøpt Q6600 når den kuttes i pris 22 juli. -Vist med disketstasjon? -Vits med lydkort? -For pengene du fikk til overs ville jeg kjøpt en 2 gb ram til Lenke til kommentar
Zheptra Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 -Ville kuttet ut CPU, byttet ut med E6600, koster mye mer for E6700, du får ikke så mye mer. Evt. kjøpt Q6600 når den kuttes i pris 22 juli. -Vist med disketstasjon? -Vits med lydkort? -For pengene du fikk til overs ville jeg kjøpt en 2 gb ram til 9002834[/snapback] Heisann! takk for at replyet ditt kom så fort!! Men det er ikke så stor pris forskjell på 66 og 67, Disketstasjon er jo alltids fint å ha hvis bios skal ta en tur i skauen For lydkort så har jeg aldri hat no god erfaring med onboard, bakgrunn støy ect. Og 4gb ram, tror ikke det er helt nødvendig enda, og det kan man også enkelt kjøpe senere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 -Neida, men er det verdt 800 kroner ekstra for E6700? -22 juli vil Q6600 som i dag koster over 4000 synke med ca. 50 %, det vil si en pis på litt over 2000, da vil være billigere enn E6700, og dette 4 kjernes prosessor! -disketstasjon, kan sikkert være greit å ha -Lydkort, jo da, skikkelig gamere liker å ha lydkort, men selv merker jeg ikke noe særlig forskjell på lydkort enn det integrerte på hovedkortet. -Hvis du skal kjøre Vista er det absolutt bra med 4 gb ram, hvis du kjører XP kan jeg godt skjønne at du venter, som du sier, lett og oppgradere Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 -Neida, men er det verdt 800 kroner ekstra for E6700? -22 juli vil Q6600 som i dag koster over 4000 synke med ca. 50 %, det vil si en pis på litt over 2000, da vil være billigere enn E6700, og dette 4 kjernes prosessor! -disketstasjon, kan sikkert være greit å ha -Lydkort, jo da, skikkelig gamere liker å ha lydkort, men selv merker jeg ikke noe særlig forskjell på lydkort enn det integrerte på hovedkortet. -Hvis du skal kjøre Vista er det absolutt bra med 4 gb ram, hvis du kjører XP kan jeg godt skjønne at du venter, som du sier, lett og oppgradere 9003367[/snapback] Er det ikke slik at viss enn har drålig lydkort så kan det hende at det vil lagge i spill? - Har hørt at PCen prøver å "synkronisere"(?) lyd og bilde, ¨å da vil hakke ved dårlig lyd kort..? Sempron Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det tror jeg bare er tull! Og hvis det er fakta er det hvertfall på eldre modeller enn de nye som bygges i dag! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det tror jeg bare er tull! Og hvis det er fakta er det hvertfall på eldre modeller enn de nye som bygges i dag! 9004043[/snapback] okey, sikkert bare jeg som har hørt noe dritt Sempron . Lenke til kommentar
andreas Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Husk at du må ha et 64bits windows for å kunne utnytte 4GB RAM. 32bit utnytter maks 3GB. Endret 5. juli 2007 av andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå